مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کاهش احتمالی فروش محصولات اپل تا مهمانی بزرگ مدیرعامل تسلا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کاهش احتمالی فروش محصولات اپل تا مهمانی بزرگ مدیرعامل تسلا

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به گفته تحلیلگر مشهور و چینی تبار شرکت اپل؛ مینگ چی کو ، اپل در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی حضوری قدرتمند با آیفون 11 در فروش جهانی داشت ، اما چشم انداز سه ماهه نخست امسال میلادی این شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا چندان چشمگیر نخواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید باورنکردنی نباشد اما هوش مصنوعی برای نخستین بار پیروز شده با استفاده از الگوریتمهای خود نوعی داروی جدید فراوری کند که قرار است روی انسانها نیز آزمایش گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس اطلاعات فاش شده در XDA-Developers و پرونده های build.prop گوشی های شیائومی می 10 و می 10 پرو در راهند. این دو گوشی پیش از این وعده به روزرسانی برنامه گالری MIUI به دوربین های 108 مگاپیکسلی را داده بودند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا خاطرنشان کرد که ماه آینده میزبان یک مهمانی بزرگ و فوق العاده سرگرم کننده در حوزه هوش مصنوعی خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اخیرا یک برنامه جدید به نام Clearview AI معرفی شده است که از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده می نماید. این نوع تکنولوژی ها نگرانی هایی جدی در خصوص نقض حریم خصوصی ایجاد نموده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21150

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کاهش احتمالی فروش محصولات اپل تا مهمانی بزرگ مدیرعامل تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کاهش احتمالی فروش محصولات اپل تا مهمانی بزرگ مدیرعامل تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید