میشو دوست دارد در شاهین بماند، بهترین تیم بعد از پرسپولیس بودیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سعید مسیگر در گفتگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال شاهین بوشهر در روزهای تعطیلی لیگ گفت: تمام تیم ها شرایط یکسانی دارند. بازیکنان شاهین هم انفرادی تمرین می کنند. ما به صورت تلفنی با بازیکنان در ارتباط هستیم و آنها هم به صورت تصویری تمریناتشان را ارسال می کنند؛ هرچند که تمرین انفرادی هرچقدر زیاد هم باشد کیفیت تمرین گروهی را ندارد. منتظر دستور سازمان لیگ برای مشخص تکلیف لیگ هستیم.

میشو دوست دارد در شاهین بماند، بهترین تیم بعد از پرسپولیس بودیم

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر ادامه داد: بازیکنان ما قبل از شروع تعطیلات وزن کشی شدند و میزان آمادگی جسمانی آنها ثبت شد. اولین کارمان بعد از اتمام تعطیلات وزن کشی بازیکنان و دریافت تست های آمادگی است تا ببینیم چقدر شرایطشان تغییر کرده است.

مسیگر در پاسخ به این سئوال که پیشنهاد باشگاه شاهین برای ادامه لیگ یا تعطیلی این مسابقات چیست؟ اظهار کرد: اولویت باید سلامت انسان ها باشد. ما قبل از تعطیلات شرایط خوبی داشتیم و بعد از پرسپولیس بهترین تیم در پنج بازی اخیر بودیم. از جمله تیم هایی بودیم که تعطیلی لیگ به ضررمان شد ولی این اتفاق دست هیچکس نبود. الان هم از برگزاری ادامه لیگ ابایی نداریم و منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم.

وی با بیان اینکه میشو کریستوویچ سرمربی شاهین بعد از مشخص شدن شرایط به ایران بازمی شود، در خصوص عملکرد این مربی هم یادآور شد: همه می دانند که در کل استان بوشهر فقط یک نفر می گفت میشو سرمربی شاهین شود و آن یک نفر هم خودم بودم! خدا هم کمک کرد و نتایج خوبی گرفتیم. میشو مربی سخت گیری است که به شاهین کمک کرد.

مدیرعامل باشگاه شاهین در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تمدید قرارداد میشو برای فصل بعد گفت: در حال حاضر تمام فکر و ذکرمان ماندن تیم در لیگ برتر است. به هر حال اگر تیمی در لیگ بماند سقوط کند، شرایط سرمربی اش فرق می کند. ممکن است شاهین سقوط کند و میشو خودش نخواهد بماند. با این حال ما با این مربی صحبت ابتدایی داشته ایم. او دوست دارد بماند ولی چیزی قطعی نیست و ابتدا باید شرایط لیگ فعلی مشخص شود.

مسیگر در سرانجام درباره احتمال کاهش قرارداد مربیان و بازیکنان شاهین هم شرح داد: هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ایم ولی جوری عمل می کنیم که حق هیچکس ضایع نشود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29957

به "میشو دوست دارد در شاهین بماند، بهترین تیم بعد از پرسپولیس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میشو دوست دارد در شاهین بماند، بهترین تیم بعد از پرسپولیس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید