پرسپولیس قهرمانی را با برگزاری بازی ها می خواهد، بعضی سلامت مردم را بهانه نموده اند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف دروغ پردازی هایی که شده است، اصلاً به دنبال قهرمانی بدون انجام ادامه بازی ها نیستیم.

پرسپولیس قهرمانی را با برگزاری بازی ها می خواهد، بعضی سلامت مردم را بهانه نموده اند

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری خبرنگاران از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس، پیش از این، مواضع خود را درباره شرایط لیگ برتر اعلام نموده است. موضع باشگاه تغییر ننموده است. اولویت اول، مباحث مربوط به سلامت و بهداشت است و تصمیم گیرندگان در این حوزه نیز معین هستند. از سوی دیگر اعتقاد داریم، شرایطی که برای جامعه ایجاد شده است نباید برای رسیدن به اهداف و نیات شخصی مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در ارتباط با شروع فعالیت ها در هر حوزه، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم می گیرد. موضع باشگاه پرسپولیس هم این است که هر زمان قرار بر شروع رقابت های فوتبال شد، ابتدا تکلیف بازی های این فصل معلوم گردد. پرسپولیس از نزدیک ترین رقیب خود، ده امتیاز پیش است ولی ترجیح ما اثبات این رجحان و اقتدار در زمین مسابقه است. متأسفانه در اظهارنظرها می بینیم که برخی سهوی یا از روی عمد موضوع را به شکل دیگری وانمود نموده اند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس اعلام کرد: راهکارهای مختلفی را می توان برای ادامه بازی ها و سپس برگزاری رقابت های فصل آینده آنالیز کرد. همواره آسان ترین راه چاره، بهترین راه چاره نیست و تعطیلی بازی ها آسان ترین اقدامی است که می تواند به ذهن هر کسی برسد. با این وجود اگر در نهایت تصمیم فدراسیون فوتبال این باشد که بازی های این فصل را در همین جا متوقف کند، باشگاه پرسپولیس انتظار دارد نتیجه ماه ها کوشش، هزینه و رجحان قاطع خود با اختلاف 10امتیازی را ببیند.

وی اضافه نمود: ما برخلاف دروغ پردازی هایی که شده است، اصلاً به دنبال قهرمانی بدون انجام ادامه بازی ها نیستیم ولی اگر تصمیم مراجع فوتبال این باشد از حق قانونی خود و ده ها میلیون طرفدار که عظیم ترین و اصلی ترین جامعه طرفداری فوتبال ایران و آسیا هستند، چشم پوشی نمی کنیم. اگر به هر دلیلی تصمیم مسئولان بر این باشد که ادامه بازی های لیگ برگزار نگردد، پرسپولیس تمام فاکتورهای قهرمانی را دارد و مثل فرانسه که تیم پاری سن ژرمن شرایط مشابه ما را داشت، پرسپولیس هم باید به عنوان قهرمان معرفی گردد.

hkjihd `dhl/4048/

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31593

به "پرسپولیس قهرمانی را با برگزاری بازی ها می خواهد، بعضی سلامت مردم را بهانه نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس قهرمانی را با برگزاری بازی ها می خواهد، بعضی سلامت مردم را بهانه نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید