نامه شورای نظارت به رییس صداوسیما درباره گاندو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما طی نامه ای به عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان از او درباره توقف پخش رسایل گاندو توضیح خواسته است.

نامه شورای نظارت به رییس صداوسیما درباره گاندو

سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر صداوسیما در این رابطه گفت: شورای نظارت نامه ای را خطاب به رئیس سازمان صداوسیما نوشته و خواهان توضیح و ایشان درباره توقف پخش سریال گاندو2 شده است.

او افزود: این نامه در پی تماس های مکرر مردم با شورا و دبیرخانه شورای نظارت درمورد توقف ادامه پخش سریال گاندو 2 نوشته شده است و شورا در آن نامه از آقای علی عسکری خواسته پاسخ بدهد که اعلام کند که دلیل توقف چه بوده؟ و علت فشارهای بیرونی، درونی و یا افراد را هم اعلام کند.

قاضی زاده تاکید کرد: در این نامه همچنین از آقای علی عسکری خواسته شده که زمان و نحوه پخش سریال را دقیقا تعیین کنند. این موضوع به قید فوریت برای رئیس سازمان صداوسیما ارسال شده و ایشان هم موظف هستند که پاسخ نامه را هرچه سریع تر به ما اعلام کنند.

فصل دوم سریال گاندو که قرار بود در سی قسمت از شبکه اول سیما پخش شود پس از پخش سیزده قسمت ناگهان متوقف شد و اعلام شد به زودی ادامه ان پخش خواهد شد.

این سریال پر حاشیه در فصل دوم خود به بحث جاسوسی و نفوذ در تیم مذاکره کننده هسته ای پرداخته بود. این موضوع با نقدها زیادی همراه بود. محمد جواد ظریف وزیر خارجه این سریال را سراسر دروغ خواند.

پس از توقف پخش سریال عوامل آن مدعی شدند که فشارهای دولتی باعث این اتفاق شده است. با این حال دولت هر گونه فشاری بر صداوسیما را رد کرد.

در همین حال این گمانه تقویت شد که دلیل اصلی توقف پخش گاندو ناقص بودن سریال و آمده نبودن قسمت بعدی آن بوده است.

با تقویت این موضوع سوال جدی دیگری مطرح شد که هدف صداوسیما از پخش سریال جنجالی و ناقص پیش از انتخابات ریاست جمهوری چه بوده است؟ پرسش هایی که نیاز به روشنگری صداوسیما دارد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54678

به "نامه شورای نظارت به رییس صداوسیما درباره گاندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه شورای نظارت به رییس صداوسیما درباره گاندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید