نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد خبرنگاران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نتایج نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نتایج نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1399 اعلام شد و تعداد 22 هزار و 924 داوطلب پذیرفته شدند.

شرکت نمایندگان از هم اکنون می توانند با مراجعه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org از نتیجه آزمون خود آگاه شوند.

پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (آنالیز صلاحیت های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی برای شرکت در دوره های مهارت آموزی) به اطلاعیه ای که در این باره در سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است مراجعه نمایند.

براین اساس، رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس 19 و فاصله گذاری اجتماعی در زمان آنالیز صلاحیت های عمومی گزینش، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی ازسوی معرفی شدگان الزامی است.

لازم به ذکر است؛ داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند حداکثر 10 روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به وسیله بخش پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org اقدام و یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54767

به "نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید