روبات ها به جای دانشجویان در جشن فارغ التحصیلی شرکت کردند! ، ابتکاری جدید در دانشگاه توکیو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پس از شیوع ویروس کرونا و لغو تمام مراسم ها و اجتماعات، دانشگاه توکیو در ابتکاری جالب برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان از روبات آن ها استفاده کرد.

روبات ها به جای دانشجویان در جشن فارغ التحصیلی شرکت کردند! ، ابتکاری جدید در دانشگاه توکیو

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، دانشجویان دانشگاه کسب وکار توکیو در حالی که خودشان در خانه قرنطینه بودند با کمک روبات هایی که صورت شان صفحه نمایشی با تصویر آن ها بود، از راه دور در مراسم فارغ التحصیلی خود شرکت کردند.

این روبات ها که نیومی نام دارند، توسط شرکت آنا هلدینگز ساخته شده اند و برای این مراسم لباس های فارغ التحصیلی به تن کردند. صورت این روبات ها تبلت هایی بود که صورت دانشجویان فارغ التحصیل را به نمایش می گذاشت و خود دانشجویان از طریق لپ تاپ آن ها را از خانه هایشان کنترل می کردند.

در این مراسم، روبات ها یک به یک برای دریافت مدرک خود به سمت تریبون حرکت کردند و کارمندان دانشگاه برای آن ها دست و هورا کشیدند و فریاد زدند: تبریک می گوییم! مدیر دانشگاه نیز مدارک فارغ التحصیلی را به دست این روبات ها داد.

یکی از این دانشجویان گفت: فکر می کنم این یک تجربه کاملا جدید برای دریافت مدرک فارغ التحصیلی باشد؛ در حالی که خودم در خانه حضور دارم.

این دانشگاه امیدوار است که سایر دانشگاه ها و موسسات آموزشی دیگر نیز با این رویکرد از تجمع دانشجویان در مکان های عمومی جلوگیری کنند تا مانع شیوع ویروس کرونا شوند. البته این مراسم فارغ التحصیلی فعلا برای چهار دانشجو برگزار شد، ولی تجربه بسیار خوبی برای رعایت فاصله اجتماعی در جریان شیوع بیماری بود.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28358

به "روبات ها به جای دانشجویان در جشن فارغ التحصیلی شرکت کردند! ، ابتکاری جدید در دانشگاه توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات ها به جای دانشجویان در جشن فارغ التحصیلی شرکت کردند! ، ابتکاری جدید در دانشگاه توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید