نماهنگ جدید محمد معتمدی برای کادر درمانی به زودی منتشر می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نماهنگ تمام خاطرات من را با صدای محمد معتمدی و به پاسداشت کادر درمانی فراوری کرد.

نماهنگ جدید محمد معتمدی برای کادر درمانی به زودی منتشر می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نماهنگ تمام خاطرات من با صدای محمد معتمدی در پویش سوره اشک فراوری می گردد. نماهنگ تمام خاطرات من که مضمونی نزدیک به بیماری کرونا و رشادت کادر درمانی دارد، به همت مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی و با صدای محمد معتمدی فراوری شده و هم اکنون مراحل فنی را می گذراند.

تمام خاطرات من بر اساس ترانه از میلاد عرفان پور و با آهنگسازی حمیدرضا چراغعلی فراوری شده و کارگردانی نماهنگ را نیز امیر اصانلو و مصطفی فتاحی بر عهده داشته اند. این نماهنگ قرار است در روز های آینده منتشر گردد.

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت ایام عزای سرور و سالار شهیدان ده ها فراوری هنری در قالب های مختلف نظیر نماهنگ، فیلم کوتاه، موشن کمیک فراوری نموده که این آثار در قالب پویش سوره اشک تا اربعین حسینی به مرور منتشر خواهد شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39794

به "نماهنگ جدید محمد معتمدی برای کادر درمانی به زودی منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماهنگ جدید محمد معتمدی برای کادر درمانی به زودی منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید