خبرنگاران مراکز فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران-خبرنگاران- با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، سالن های سینما، تاتر، موسیقی، آموزشگاه های آزاد هنری و نمایشگاه های فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

خبرنگاران مراکز فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص مراکز فرهنگی،هنری و سینمایی در اطلاعیه شماره3 خود با قدردانی از ملت بزرگ ایران و اصحاب فرهنگ و هنر در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های پیشگیرانه، بیان نمود: نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل فاصلهگذاری هوشمند اجتماعی و پرهیز از شکلگیری تجمعات پر خطر به منظور اطمینان از قطع زنجیره انتقال بیماری، سالن های سینما ،تاتر،موسیقی ،آموزشگاه های آزاد هنری و نمایشگاه های فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

همچنین سایر مشاغل مرتبط فرهنگی و هنری غیر تجمعی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از 23فرودین در سراسر کشور و از 30 فروردین در تهران مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگاران، طرح فاصله گذاری اجتماعی است که از اسفند ماه همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران اجرا شده و با شعار در خانه بمانیم، خروج از منزل تنها در صورت اضطرار، بصورت بسیار محدود با رعایت دقیق و کامل دستورالعمل های بهداشتی، برای مقابله با کرونا ممکن است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28235

به "خبرنگاران مراکز فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید