نوروزگاه موجب رونق مالی و نشاط اجتماعی فریمان می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزار جشن نوروزگاه موجب رونق مالی و نشاط اجتماعی در فریمان می گردد.

نوروزگاه موجب رونق مالی و نشاط اجتماعی فریمان می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، احسان قاضی زاده هاشمی با بیان این مطلب در جشن نوروزگاه فریمان اظهار کرد: سال جاری در حالی به استقبال بهار می رویم که اعیاد رجبیه و به خصوص زادروز ولادت حضرت علی (ع) با عید باستانی نوروز هم زمان شده است.

وی اضافه نمود: از زحمات همه برگزار نمایندگان نوروزگاه به ویژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، و فرمانداری و روسای ادارات شهرستان و شورای اسلامی و شهرداری های شهرستان تشکر می کنم.

قاضی زاده هاشمی یادآورشد: سال جاری با وجود این که مردم به لحاظ مسائل مختلف معیشتی و مالی، ممکن است سبدکالایی آن ها دچار مشکل شده باشد، اما باید نشاط و امید در بین مردم حفظ گردد و با وحدت و همدلی از مسائل مالی، معیشتی و تحریم های ظالمانه عبور کنیم.

وی تاکید نمود: با توجه به این که جشن های نوروزگاه موجب رونق مالی و نشاط اجتماعی فریمان می گردد، برگزاری این چنین برنامه هایی را برای فریمان و دیگرشهرستان های خراسان رضوی لازم می دانم.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: امیدوارم مسئولان همت نمایند و برنامه های پرشور و نشاط بومی و محلی، ورزشی و فرهنگی در استان برگزار نمایند.

لازم به ذکر است در حاشیه جشن نوروزگاه فریمان،کتابچه راهنمای سفر و گردشگری فریمان رونمایی شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11976

به "نوروزگاه موجب رونق مالی و نشاط اجتماعی فریمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزگاه موجب رونق مالی و نشاط اجتماعی فریمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید