نکونام خطاب به اصفهانیان: حداقل یک بار بگویید که داور اشتباه نموده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر می گوید تیمش به دلیل اشتباهات داوری تاکنون به پیروزی دست پیدا نکرده است.

نکونام خطاب به اصفهانیان: حداقل یک بار بگویید که داور اشتباه نموده است

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر بعد از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: ما می دانستیم که فولاد چگونه بازی می نماید و روی نقطه قوت شان کار نموده بودیم اما اشتباهات فردی باعث شد که ما گل بخوریم. بازی به همان شکلی که ما پیش بینی نموده بودیم، پیش می رفت. اشتباهاتی را که می دانستیم نباید انجام بدهیم انجام دادیم.

او در مورد پنالتی گرفته گردیده علیه تیمش اظهار کرد: این صحنه صددرصد پنالتی نبود. این سومین هفته است که اتفاقاتی می افتد که نمی دانیم در موردش چه بگوییم. اصفهانیان که من به او ارادت دارم مصاحبه می نماید و می گوید که آقایان داوران را تحت فشار نگذارند. آقای اصفهانیان سه هفته است که تیم من به جای اینکه یک بازی را ببرد یا مساوی نموده یا باخته است. حرف هم نمی توانیم بزنیم؟ برای یک بار هم که گردیده حداقل بگویند که داور اشتباه نموده است.

سرمربی نساجی اضافه نمود: زنگ بزنید به باشگاه بگویید که داور اشتباه نموده است. چه ایرادی دارد؟ من الان به داور خسته نباشید گفتم اما به او گفتم اشتباه نموده است. عیب ندارد ولی حداقل قبول کنید که اشتباه نموده است. صحنه پنالتی را نگاه کنید. واقعا خنده دار است. در دقیقه 19 بازی یک ضربه پنالتی هم برای ما اعلام نشد. به همین راحتی بازی را که تحت کنترل ما بود واگذار کردیم. بازیکن من بعد از آن پنالتی بهم ریخت و روند بازی عوض شد. ما دوباره از همان نقطه گل خوردیم چون ذهن بازیکن من خراب شد. زمانی که ما یک بر صفر جلوبودیم داور چهارم همیشه پیش من می آمد و با من حرف می زد. من به او گفتم من اصلا با شما کاری ندارم، به آن طرف برو و داوریت را انجام بده. بعد ازینکه فولاد گل مساوی را زد من دیگر داور چهارم را ندیدم.

نکونام در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آیا نتایج نه چندان خوب نساجی در هفته های ابتدایی لیگ، شرایط ماندن نساجی در لیگ برتر را از همین حالا دشوار می نماید یا خیر، اظهار کرد: تیم های بزرگ لیگ برتر در خانه شان هنوز دو برد کسب ننموده اند. خیلی از تیم ها هنوز این مشکل را دارند. ما هنوز در حال یارگیری هستیم. ما از این چزی که هستیم بهتر می شویم. هفته بعد با اضافه شدن گئورگی و احمد عبدالله زاده تیم ما مقداری کامل تر می گردد. متاسفانه سینک دوباره مصدوم شد. یک سری شرایط دست ما نیست اما تیم ما قطعا بهتر می گردد. تمام فکر ما این است که بازی های خوبی انجام دهیم و در لیگ بمانیم.

منبع: isna.ir
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 147

به "نکونام خطاب به اصفهانیان: حداقل یک بار بگویید که داور اشتباه نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام خطاب به اصفهانیان: حداقل یک بار بگویید که داور اشتباه نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید