هادی پور قهرمان گرندپری منچستر شد، سرانجام کار تکواندوکاران با 1طلا، 1نقره و 1برنز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در مرحله چهارم مسابقات گرندپری با غلبه بر رقبایش مدال طلا را کسب کرد.

هادی پور قهرمان گرندپری منچستر شد، سرانجام کار تکواندوکاران با 1طلا، 1نقره و 1برنز

به گزارش خبرنگاران، در سرانجام دومین روز رقابت های چهارمین مرحله مسابقات گرندپری 2018 تکواندو در شهر منچستر کشور انگلیس، آرمین هادیپور به عنوان آخرین نماینده ایران به روی شیاپچانگ رفت که توانست با غلبه بر حریفانش مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کند تا تیم ملی ایران با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود در این رقابت ها سرانجام دهد.

تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار به مصاف سرگیو سوزوکی از ژاپن رفت و 23 بر 11 حریفش را شکست داد، او در ادامه با رامنارونگ ساوکویهاری تایلندی مبارزه کرد و 23 بر 12 به دلیل 10 اخطاره شدن حریف پیش از سرانجام راند سوم برنده شد.

آرمین در مبارزه سوم ویتو دلاکویلا ایتالیایی را 17 بر 15 شکست داد و در فینال، حریف تای هون کیم کره ای شد. هادیپور در فینال با نتیجه 16 بر 12 به برتری رسید تا عنوان قهرمانی را کسب نماید.

اسامی مدال آوران تیم ملی تکواندوی ایران در این رقابت ها به قرار زیر است:1) در وزن 58- کیلوگرم، آرمین هادیپور(طلا)2) در وزن 68- کیلوگرم، میرهاشم حسینی(نقره)3) در وزن 80+ کیلوگرم، سجاد مردانی(برنز)

ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم نیز دو تکواندوکار حذف شده ایران هستند که دستشان از مدال های چهارمین مرحله گرندپری 2018 کوتاه ماند.

راهنمایی تیم ملی ایران در این رقابت ها را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1816

به "هادی پور قهرمان گرندپری منچستر شد، سرانجام کار تکواندوکاران با 1طلا، 1نقره و 1برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور قهرمان گرندپری منچستر شد، سرانجام کار تکواندوکاران با 1طلا، 1نقره و 1برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید