هدفم کسب مدال المپیک و جهانی است، کادر فنی هر جا صلاح بداند روی تشک می روم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قهرمان آسیا گفت: انگیزه ام را برای حضور در المپیک از دست نداده ام و هرجا که کادر فنی صلاح بداند به میدان می روم.

هدفم کسب مدال المپیک و جهانی است، کادر فنی هر جا صلاح بداند روی تشک می روم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از سایت فدراسیون کشتی، رامین طاهری عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 87 کیلوگرم در مورد شرایط جسمانی و تمرینی اش گفت: اهل ایذه هستم و در حال حاضر در منزل برادرم در اهواز حضور دارم. خوشبخانه می توانم از امکانات باشگاه بدنسازی یکی از دوستانم در شرایط کاملا بهداشتی استفاده کنم و یکی دو نفر از رفقایم در اهواز نیز در تمرینات کشتی به من کمک می کنند.

وی در مورد شرایط تمرینی با توجه به شیوع ویروس کرونا شرح داد: در حال حاضر که خوش نمی گذرد و مجبوریم خارج از اردو ها تمرینات خود را انجام دهیم، البته کادر فنی هر هفته تمرینات ما را در یک گروه پیام رسان فضای مجازی در اختیارمان قرار می دهد و ما نیز تا جایی که امکان دارد تلاش می کنیم که آمادگی خود را از دست ندهیم.

دارنده 3 مدال طلای آسیا در مورد تعویق المپیک و تأثیر آن در برنامه های وی، اظهار کرد: شرایطی که پیش آمده نه تنها برنامه من، بلکه برنامه های فدراسیون و سایر کشتی گیران را نیز تحت تأثیر قرارداده، ولی این شرایط تقریبا برای کل دنیا یکسان است و همه با آن درگیر هستند.

وی ادامه داد: البته نگاه من المپیکی است و به دنبال این هستم که بتوانم سهمیه این وزن را بدست آورم. این را هم باید بگویم با توجه به فرصت بیش از یکسال و رقابتی که وجود دارد، آماده ام که هرکجا و مقابل هر حریفی که کادر فنی صلاح بداند و دستور دهد به میدان بروم و تابع تصمیمات آن ها هستم.

طاهری با آرزوی سلامتی برای علیرضا کریمی و اینکه این ملی پوش آزادکار هرچه زودتر بتواند به تمرینات بازگردد اظهار کرد: در رده سنی نوجوانان و جوانان و در رقابت های آسیایی و دنیای مدال های زیادی گرفتم، اما پس از حضور در رده بزرگسالان از هر دوپا رباط صلیبی پاره کردم و عمل جراحی و طی کردن دوران نقاهت، من را از اهدافم دور کرد.

وی ادامه داد: در جایی که می توانستم پیروز باشم و در وزن 80 کیلوگرم قهرمان بزرگسالان آسیا شده بودم و تمام نفرات مطرح وزن خود را شکست داده بودم، متأسفانه رباط صلیبی پاره کردم و و با توجه به عمل جراحی که بر روی هر دو پای خود انجام دادم، حضور در مسابقات انتخابی و رقابت های دنیای 2017 پاریس را از دست دادم.

طاهری شرح داد: البته پس از رهایی از مصدومیت و بازگشت به تشک کشتی و تمرینات، دوباره به شرایط آمادگی قبل بازگشتم و سال گذشته برایم سال خوبی بود، اما نتوانستم آنطور که می خواهم در رقابت های دنیای 2019 قزاقستان کشتی بگیرم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 25 سال دارم و انگیزه بالایی برای کسب مدال های المپیک و دنیای دارم و امیدوارم که در مدت زمان پیش رو بتوانم توانمندی های خود را به اثبات برسانم.

طاهری در خاتمه در مورد شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا بیان کرد: دلتنگ حضور مجدد در اردو های تیم ملی و دوباره جمع شدن و دیدن دوستان هستم. امیدوارم که هرچه زودتر از شر این ویروس خطرناک خلاص شویم و مردم نیز مراقبت های لازم را داشته باشند تا بار دیگر جریان زندگی به حالت قبل بازگردد.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 2 تیر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30094

به "هدفم کسب مدال المپیک و جهانی است، کادر فنی هر جا صلاح بداند روی تشک می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفم کسب مدال المپیک و جهانی است، کادر فنی هر جا صلاح بداند روی تشک می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید