هشتم خردادماه 95 شروع مسابقات انتخابی المپیک ژاپن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، آخرین مرحله مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو از هشتم تا 16 خردادماه به میزبانی ژاپن برگزار می گردد. در مسابقات انتخابی المپیک ژاپن 12 تیم حضور دارند که در دو گروه هشت و چهار تیمی به صورت جداگانه برای کسب سهمیه المپیک کوشش می نمایند.

هشتم خردادماه 95 شروع مسابقات انتخابی المپیک ژاپن

تیم ملی والیبال ایران در گروه هشت تیمی با تیم های استرالیا، چین، ژاپن (میزبان)، ونزوئلا، کانادا، لهستان و فرانسه برای چهار سهمیه المپیک که به تیم های اول تا سوم و بهترین تیم آسیایی تعلق می گیرد، مسابقه خواهد داد.

در گروه چهار تیمی نیز تیم های مکزیک، شیلی و تیم های دوم و سوم منطقه آفریقا برای یک سهمیه که قهرمان این رقابت ها خواهد بود، به مصاف یکدیگر می روند. مسابقات والیبال مردان المپیک 2016 برزیل با حضور 12 تیم برگزار می گردد که تاکنون حضور تیم های آمریکا، ایتالیا، آرژانتین، روسیه، کوبا و برزیل به عنوان میزبان قطعی شده است.

شش سهمیه دیگر المپیک 2016 باقی مانده است که پنج سهمیه در رقابتهای ژاپن تعیین می گردد. یک سهمیه نیز به قهرمان مسابقات انتخابی منطقه آفریقا تعلق دارد که این رقابت ها از 17 دیماه در کنگو شروع شده است و 24 دیماه با معرفی قهرمان به سرانجام می رسد.

در حال حاضر تیم های مصر، الجزایر، کامرون و تونس به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافته اند که قهرمان، مستقیم سهمیه المپیک خواهد گرفت و تیم های دوم و سوم نیز به مسابقات گروه چهار تیمی ژاپن راه خواهند یافت.

بیست و هفتمین دوره لیگ جهانی والیبال سال 2016 نیز با حضور 36 تیم در سه سطح از 26 خرداد تا 27 تیرماه سال 95 برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15263

به "هشتم خردادماه 95 شروع مسابقات انتخابی المپیک ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتم خردادماه 95 شروع مسابقات انتخابی المپیک ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید