هندبال باید از بی سروسامانی در بیاید، همه باید با رئیس تعامل نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایرج رضایی در تبادل نظر با خبرنگاران پیرامون وضعیت این روزهای این رشته و انتخابات پیش رو گفت: در این چند سال هیچکدام از رؤسای فدراسیون نتوانستند دوره چهار ساله خود را به اتمام برسانند. بعضی برکنار شده، سرپرست بودند یا مثلاً آقای مهدوی بیمار شدند و آقای رحیمی نیز به دلیل قانون بازنشستگی رفتند. همین مسئله باعث شد تا این رشته لطمه بخورد. مطمئناً هر رئیسی که به سر کار بیاید برای موفقیت احتیاج به زمان دارد.

هندبال باید از بی سروسامانی در بیاید، همه باید با رئیس تعامل نمایند

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات به سود این رشته است، اضافه نمود: اولین مزیت برگزاری مجمع در این سال این است که با انتخاب رئیس، این رشته از این بلاتکلیفی در می آید. امیدوارم فردی رئیس گردد که با برنامه ریزی درست بتواند رشته مظلوم هندبال را از این بی سر و سامانی در بیاورد.

مربی هندبال کشورمان گفت: به نظرم با توجه به تعداد زیاد کاندیداها شاهد رقابت فشرده ای خواهیم بود و حتی شاید به دور دوم هم کشیده گردد. به نظر می رسد هنوز خانواده هندبال به یک اجماع نرسیده اند و امیدوارم زودتر به این اجماع برسند. متأسفانه همواره بعد از انتخاب رئیس، در هندبال اصولاً هر کسی می خواهد بگوید منم باشم در حالی که باید دنبال شایسته ها باشیم.

وی تاکید نمود: باید مدیر جدید هندبال را خوب بشناسد. ساختار هندبال ما احتیاج به این دارد که ساختاری پویاتر و ترکیبی جوان تر داشته باشد. اسپانسر بیاورد و تیم ملی قوی را تشکیل دهد. به نظرم یکی از مسائل امروز ما این است که باشگاه های خوب نداریم و باید باشگاه های معتبری به این رشته بیاید. از آن سو مدیر جدید باید بتواند با صدا و سیما، وزارت ورزش و کمیته تعامل خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما باید دوباره به شرایطی بازگردیم که در سطح آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، گفت: رسیدن به این اهداف احتیاج به حمایت همه جامعه خانواده هندبال و برقراری تعامل رئیس جدید با جامعه ورزش و اهالی این رشته دارد.

به گزارش خبرنگاران، مجمع انتخابات فدراسیون هندبال به منظور معرفی رئیس جدید روز دوشنبه 20 اسفند ماه با حضور 15 کاندیدا برگزار می گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5271

به "هندبال باید از بی سروسامانی در بیاید، همه باید با رئیس تعامل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال باید از بی سروسامانی در بیاید، همه باید با رئیس تعامل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید