طرفداران برشا به بالوتلی جای پارک ندادند!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طرفداران تیم فوتبال برشای ایتالیا که از دست مهاجم پیشین خود خشمگین هستند به او اجازه ورود به استادیوم این تیم را ندادند.

طرفداران برشا به بالوتلی جای پارک ندادند!

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، حواشی زندگی شخصی و حرفه ای ماریو بالوتلی حتی با رفتن او به دسته های پایین تر فوتبال ایتالیا هم از انظار پنهان نمی ماند.

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا که در اواسط فصل گذشته قراردادش را با برشا فسخ کرد و در ماه دسامبر سال 2020 به تیم مونتزا در دسته دوم فوتبال ایتالیا ملحق شد (تیم تحت تملک سیلویو برلوسکونی)، روز دوشنبه قصد داشت با خودروی شخصی خود وارد استادیوم خانگی تیم برشا گردد، جایی که تیم قرار بود به میدان برود.

طبق گزارش نشریه کوریره دلا سرا؛ طرفداران دوآتشه برشا در ورودی استادیوم ماریو ریگامونتی با حمله به بالوتلی مانع از ورود او به استادیوم شدند.آنها بنری را هم به نمایش درآورند که خطاب به بالوتلی روی آن نوشته شده بود بازیکنان دیگری هستند که عاشق این شهر بودند. تو برای ما بی ارزشی، تو یک آدم بی هویتی و از ورود خودروی بازیکن سابق تیم خود به استادیوم ممانعت به عمل آوردند. به این ترتیب او هم مجبور شد که خودروی خود را در محوطه ای در نزدیکی استادیوم متوقف کند و پیاده به استادیوم برود تا در کنار آدریانو گالیانی، مدیر اجرایی باشگاه از روی سکوها مسابقه ای که با پیروزی یک بر صفر مونتزا پایان یافت را تماشا کند.

حمله طرفداران برشا به بالوتلی در حالیست که این بازیکن متولد پالرمو، در شهر برشا عظیم شده و اهل آنجاست. بالوتلی که در 19 بازی اش برای برشا 5 گل هم به ثمر رساند به دلیل مصدومیت نتوانست مونتزا را مقابل تیم سابقش همراهی کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51058

به "طرفداران برشا به بالوتلی جای پارک ندادند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران برشا به بالوتلی جای پارک ندادند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید