واکنش آشوری به حذف کاراته از المپیک 2024

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست فدراسیون کاراته ابراز امیدواری کرد با پیگیری فرانسه به عنوان یکی از قدرت های کاراته دنیا و میزبان المپیک 2024 و ایجاد کمپین توسط کشورهای مختلف، شاهد حضور کاراته در المپیک 2024 باشیم.

واکنش آشوری به حذف کاراته از المپیک 2024

به گزارش خبرنگاران، محسن آشوری درباره اظهار نظر رئیس فدراسیون دنیای کاراته مبنی بر حذف این رشته در المپیک 2024 گفت: اگر این موضوع محقق گردد کار ما را برای المپیک 2020 توکیو خیلی سخت خواهد نمود چرا که کشورهای صاحب ظرفیت که دارای پتانسیل بالایی هستند با تمام توان می آیند که در این دوره برای یکبار هم که شده در المپیک حضور پرقدرتی داشته باشند و به مدال برسند که این موضوع کار ما را سخت تر می نماید و ما هم باید با برنامه ریزی دقیق تری جلو برویم.

سرپرست فدراسیون کاراته اضافه کرد: اصولاً رشته هایی که از المپیک قرار است حذف شوند قبل از برگزاری المپیک دوره قبل درباره آنها تصمیم نهایی گرفته می گردد و با توجه به اینکه یک سال و نیم تا المپیک 2020 زمان داریم هنوز زود است این تصمیم را قطعی بدانیم.

وی با اشاره به حضور کاراته در المپیک 2020 توکیو برای نخستین مرتبه اظهار داشت: فرانسه از قدرت های کاراته دنیا است و حتی برای نظر نهایی جهت حضور کاراته در المپیک 2020 توکیو، نمایندگان کمیته بین المللی المپیک به رقابت هایی که در فرانسه برگزار گردید رفتند و زیبایی و هیجان این رشته آنها را مجاب به پذیرش کاراته در المپیک کرد. فکر می کنم فرانسه به عنوان میزبان المپیک 2024 حساب ویژه ای بر روی مدال آوری در کاراته باز نموده و قطعاً بصورت جدی این موضوع را پیگیری می نماید.زمانی نیز بحث کنار گذاشته شدن کشتی مطرح شد اما خوشبختانه این رشته پرافتخار کشورمان در نهایت در المپیک ماندگار شد.

آشوری در خاتمه با ابراز امیدواری مبنی بر امکان لغو این تصمیم و ماندگار شدن کاراته در المپیک گفت: رئیس فدراسیون دنیای کاراته هم اعلام نموده هنوز امیدواری هایی برای منتفی شدن این تصمیم وجود دارد و امیدوارم با حمایت کشورهای مختلف و ایجاد کمپین شاهد حضور کاراته در المپیک 2024 باشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4719

به "واکنش آشوری به حذف کاراته از المپیک 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آشوری به حذف کاراته از المپیک 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید