واکنش باشگاه پرسپولیس به خداحافظی کاپیتان: سیدجلال، حسرت بزرگ تیم ملی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به راستی چه حسرت بزرگی است که تیم ملی ایران چون اویی را نداشته باشد که تکرار تکرارنشدنی ها به آسانی میسر نمی گردد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به خداحافظی کاپیتان: سیدجلال، حسرت بزرگ تیم ملی

به گزارش خبرنگاران ، آغازگر نشست خبری سیدجلال حسینی بیانیه ای بود که باشگاه پرسپولیس منتشر کرد. بیانیه ای که در آن چنین نوشته بودند: صحبت از یک مرد تمام نشدنی است. یک توصیف قابل تعمق از بازیکنی که هر وقت تصور شد سرانجام خواهد یافت، نه فقط برای خودش که برای فوتبال ایران فصلی تازه رقم خورد.

او مرزهای تازه ای از توانایی را برای هر فوتبالیستی تعریف کرد، مردی که قدرتش را نه از ساق هایش، بلکه از ذهن و روحش گرفته و در کالبد خود و همبازیانش و تمام تیم جریان می یابد. اگر غیر از این بود پس از آنچه در آستانه جام جهانی برایش رقم خورد، سقوط می کرد اما او اوج گرفت. مانند پرسپولیس و به رسم بزرگان، در مواجهه با سختی ها.

سیدجلال حسینی در روزهایی که ستاره های فوتبال زود به تاریکی می گرایند و برای سقوط و ناامیدی دنبال کوچکترین بهانه می گردند، به راستی یک گنج باارزش است. کاپیتانی که گویی برای آیین پرسپولیس به مکتب برانکو ایوانکوویچ خلق شده: خستگی ناپذیر، مبارز، مصمم و فراری از تسلیم در برابر دشواری ها و دشمنی ها. گویی از همان ابتدا مقدر شده بود که این دو در چنین نقطه ای از زمان و مکان به یکدیگر ملحق شوند تا اتفاق هایی باشکوه را یکی پس از دیگری رقم بزنند.

باعث حسرت فراوان بود اگر سیدجلال این پیراهن را نمی پوشید و پرسپولیس هم چنین کاپیتان بزرگ و الهام بخش را در خود جای نمی داد. به راستی چه حسرت بزرگی است که تیم ملی ایران چون اویی را نداشته باشد که تکرار تکرارنشدنی ها به آسانی میسر نمی گردد.

در لحظه لحظه بازی های تیم ملی عزیزمان و در میان تمام آن لحظات غیرقابل توصیف، برای توفیق های روزافزون دلتنگ او خواهیم بود و این قسم سرخپوشان است که جام قهرمانی آسیا را روی دست های کاپیتان سیدجلال حسینی بنشانند و این تیم نشان داده که سرش می رود اما قولش نه.

2 - 290

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2824

به "واکنش باشگاه پرسپولیس به خداحافظی کاپیتان: سیدجلال، حسرت بزرگ تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه پرسپولیس به خداحافظی کاپیتان: سیدجلال، حسرت بزرگ تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید