وطن خواهی: 11 هزار و 600 واحد مسکن ملی در پرند در حال ساخت است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل شهر جدید پرند با اعلام معین تکلیف سهمیه 26 هزار واحدی ملی مسکن در پرند از فعال بودن کارگاه ساخت 11 هزار و 600 واحد مسکن ملی در پرند خبرداد.

وطن خواهی: 11 هزار و 600 واحد مسکن ملی در پرند در حال ساخت است

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محسن وطن خواهی در مراسم بازدید از پروژه طرح اقدام ملی مسکن در اراضی 130 هکتاری پرند، اضافه کرد: سهمیه طرح اقدام ملی مسکن در پرند 26 هزار واحد است که هم اکنون 11 هزار و 600 واحد فعال است.

مدیرعامل شهر جدید پرند ادامه داد: با موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری 15 هزار واحد در اراضی الحاقی نیز احداث خواهد شد که طراحی و آماده سازی آن اجرا شده است.

وطن خواهی اضافه کرد: پرونده مسکن مهر پرند با تامین خدمات زیربنایی و روبنایی به زودی بسته می گردد.

وی اقدامات شهر جدید را به منظور دسترسی به شهر های پیرامون و تسهیل در تردد به ویژه مترو، مناسب ارزیابی کرد.

لازم به ذکر است اکنون بخش عمده ای از 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر کشور که در دولت های یازدهم و دوازدهم تکمیل شده تحویل مردم داده شده و تا انتها فعالیت دولت مختومه خواهد شد.

تعدادی از این واحد ها باقی مانده است که بلامعارض و بدون متقاضی است و نزدیک به 25 هزار واحد نیمه تمام در کشور وجود دارد که اغلب در مرحله نازک کاری و نصب انشعاب ها واقع شده است.

اصفهان بعد از تهران دومین استان از نظر تعداد واحد مسکن مهر محسوب می گردد و از ابتدا ساخت 160 هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان آغاز شد و به جز 2 طرح که مشکل دار بود بقیه با کوشش مسوولان به اتمام رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56405

به "وطن خواهی: 11 هزار و 600 واحد مسکن ملی در پرند در حال ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وطن خواهی: 11 هزار و 600 واحد مسکن ملی در پرند در حال ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید