پارس جم یک - استقلال صفر ، گل به خودی غیرقابل جبران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آبی های پایتخت در حالی که فرصت چندانی تا روز 5 شهریور و بازی با السد قطر پیش رو ندارند، با شکستی تلخ مقابل تیم پارس جم هفته چهارم لیگ برتر را به خاتمه رساندند.

پارس جم یک - استقلال صفر ، گل به خودی غیرقابل جبران

به گزارش خبرنگاران / پنجشنبه، 1397/5/25، هفته چهارم هجدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه اختصاصی جم، ساعت 20:35، تماشاگر:15 هزار نفر

پارس جم: 1

گل: آرمین سهرابیان(11-گل به خودی)

استقلال: صفر

داور:حسین زرگر

کمک ها: آرمان اسعدی، علی دودانگه

اخطار: ابراهیم صالحی، محمد نوری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی(پارس جم)، محمد دانشگر، علی کریمی(استقلال)

پارس جنوبی: احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، محمد ستاری ،سعید محمدی فر،حسین پورامینی ،میثم نقی زاده(60محمد نوری)، امیر میربزرگی(63فرشید پاداش)، روح الله سیف اللهی، عماد میرجوان، ابراهیم صالحی(86مجیدعلیاری)

سرمربی: مهدی تارتار

استقلال: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور(46رضا آذری)، فرشاد محمدی مهر(81نیومایر)، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی، روح الله باقری(46طارق همام)

سرمربی: وینفرد شفر

هوای گرم شهر جم هم سبب نشد تقابل استقلال و پارس جم لحظه ای از تلاطم بیفتد و دو تیم از همان ابتدای بازی به دنبال باز کردن دروازه هم بودند. جمی ها اما به واسطه برخورداری از شرایط میزبانی گرایش بیشتری به سمت دروازه آبی ها داشتند و خیلی زود هم موفق شدند دروازه مهدی راحمتی را فرو بریزند. دقیقه 11 و در حالی که موقعیت آن چنان سفت و سختی روی دروازه استقلال حادث نشده بود، آرمین سهرابیان که این بار درقلب دفاع قرار گرفته بود، اقدام به دفع توپ کرد که ضربه عجیب او به سمت دروازه استقلال چرخید و به کنج دروازه رفت. رحمتی که انتظار چنین توپی را نداشت کوشید این ضربه را مهار کند، او هر چه تجربه داشت به کار گرفت اما توپ تور دروازه استقلال را لرزاند.

بعد از این گل استقلال با حملات احساسی در پی جبران گل خورده بود اما هافبک های پارس جم و در راس آن ها نقی زاده و میربزرگی مانع بزرگی در راه پیشرفت بازیکنان استقلال بودند و همه حملات را به راحتی خنثی می کردند. استقلالی ها برای رهایی از بلاک های دقیق هافبک های پارس جم رو به بازی هوایی بردند اما این حربه هم در نیمه اول حاصلی در پی نداشت. تنها دقیقا 38 یکی از این ارسال ها می رفت فرشید اسماعیلی را صاحب موقعیت کند اما این بازیکن نتوانست از موقعیت بهره بگیرد و با خطای فنی مدافعان جم از ایجاد موقعیتی بهتر باز ماند. البته استقلالی ها اعتقاد بع پنالتی داشتند اما زرگر چنن اعتقادی نداشت. جمی ها در نیمه اول به طور کلی با هماهنگی و اعتماد به نفس بیشتری توپ را زیر پا می دواندند و مانع از سازماندهی تاکتیکی استقلال شدند تا درنهایت خود برنده به رختکن بروند. پیروزی در نیمه اول این بازی برای جمی ها محصول همین بازی کم نقص بود.

تعویض های وینفرد شفر در شروع نیمه دوم نشان می داد که استقلال به دنبال تغییر نتیجه است. سرمربی استقلال همام و آذری را به ترکیب تیمش اضافه نمود که این دو تعویض هم زمان موجب تحولاتی چشمگیر در شکل بازی استقلال شد. به طور محسوس در نیمه دوم استقلال چربش بیشتری بر حریف داشت و حملات گسترده ای را روی دروازه گارس جم ترتیب داد. نمونه آن دقیقه 63 که پاس در عمق اسماعیلی به وریا رسید و درشرایطی که این بازیکن موقعیتی طلایی را پیش رو داشت توپ را با فاصله اندک از تیر عمودی به اوت فرستاد.

دقیقه 72نیز ارسال از سمت راست محمدی مهر با ضربه برگردان منتظری در موقعیت عالی به علی کریمی رسید و درحالی که این بازیکن با دروازه بان تک به تک بود با ضربه سری نا امید کننده توپ را از بالای دروازه گوهری به اوت رفت.

شفر برای اینکه تیمش را بازنده این بازی نبیند نیومایر را هم دقیقه 81 وارد ترکیب اصلی تیمش کرد تنها حرکت این بازیکن شوتب بود که قبل از به صدا در آمدن سوت خاتمه بازی به سمت دروازه جمی ها ارسال کرد که البته برای استقلال ثمری در پی نداشت.

پایان این بازی اما همان طور که از اواسط نیمه دوم پیدا بود به دلیل بازی سردرگم آبی ها در خط میانی با شکست برای استقلال به خاتمه رسید. نتیجه ای که در آستانه بازی با السد در لیگ قهرمانان آسیا می تواند تهدیدی برای استقلال به حساب آید.

10

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 148

به "پارس جم یک - استقلال صفر ، گل به خودی غیرقابل جبران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارس جم یک - استقلال صفر ، گل به خودی غیرقابل جبران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید