پاری سن ژرمن در اندیشه اخراج توخل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیران باشگاه پاری سن ژرمن در نظر دارند با سرمربی آلمانی خود قطع همکاری کنند.

پاری سن ژرمن در اندیشه اخراج توخل

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل که پیروز شد پاری سن ژرمن را برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، حالا به خاطر ناکامی در کسب این جام در آستانه اخراج شدن از سمت سرمربیگری PSG واقع شده است. نشریه اسپانیایی آ اِس خبر داد مدیران باشگاه پاری سن ژرمن در پی شکست یک - صفر این تیم مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا در اندیشه سرانجام همکاری با سرمربی آلمانی خود و انتخاب سرمربی جدید هستند.

توخل که رأی اعتماد تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه پاری سن ژرمن را ندارد، در فینال لیگ قهرمانان در حالی که تیمش در نیمه دوم به زدن گل تساوی نیاز داشت، به جای اینکه مائورو ایکاردی، خرید 60 میلیون یورویی اش را به زمین بفرستد، چوپو موتینگ را به عنوان سومین تعویضی اش روانه میدان کرد تا همه را از تصمیم عجیبش غافلگیر شوند.

او همچنین در دیدار فینال فرصت حضور پابلو سارابیا، یکی از بهترین گلزنان فصل اخیر پاری سن ژرمن در زمین را نداد، این در حالی است که این بال اسپانیایی می توانست در چنین بازی دشواری تفاوت را برای PSG را رقم بزند. به نظر می رسد همین عدم توانایی لازم در تصمیم گیری در لحظات حساس و سرنوشت ساز، این سرمربی آلمانی را به درهای خروجی پاری سن ژرمن نزدیک کرده است.

پاری سن ژرمن فصل 20-2019 با توخل فاتح سوپرجام فرانسه، لوشامپیونه، جام حذفی فرانسه و جام اتحادیه فرانسه شد، اما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به بایرن مونیخ واگذار کرد. توخل 46 ساله در حالی شایعه اخراجش از این تیم مطرح شده که یکسال دیگر از قرارداد فعلی اش با پاری سن ژرمن باقی مانده است.

سرمربیانی همچون ماسیمیلیانو آلگری و مائوریسیو پوچتینو گزینه های سرمربیگری پاریسی ها هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38897

به "پاری سن ژرمن در اندیشه اخراج توخل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن در اندیشه اخراج توخل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید