پاناگیا اکاتونتاپیلیانی یا کلیسای 100در در یونان، عکس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پاناگیا اکاتونتاپیلیانی کلیسایی است که در جزیره یونانی پاروف واقع شده است ، پاناگیا اکاتونتاپیلیانی کلیسایی است که در جزیره یونانی پاروس و در قرن چهارم میلادی ساخته شده است و این یکی از مهم ترین و بهترین کلیساهای یونان است. نام پاناگیا اکاتونتاپیلیانی به 100 در مشهور است.

پاناگیا اکاتونتاپیلیانی یا کلیسای 100در در یونان، عکس

در صورتی که 100 در، دروازه و راهرو ندارد با این حال، برخی از افسانه ها در نحوه اتخاذ این نام با بسکمک از تراژدیها درباره افرادی که در ساخت اولیه آن دخیل بوده اند، وجود دارد.قابل اعتمادترین منشأ ممکن است اصلاح عمدی کاتاپولین یا کلیسای پایینی شهر باشد، از اونجایی که این کلیسای خاص نزدیک به دریاست و در قسمت پایینی پاریکیا، دهکده ای در نزدیکی پاروس، قرار گرفته است.

پاناگیا اکاتونتاپیلیانی یک تاریخ طولانی از مسیحیان یونانی دارد و بنابراین کلیسا با دقت زیاد حفظ شده است تا همان داستانی را که سال ها پیش نوشته شده بود را بازگو کند. ویژگی های این کلیسا بنیان گذار خود، سنت هلنا، مادر کنستانتین بزرگ روم که بین 306 تا 337 قبل از میلاد حکومت می کرد، را بازگو می کند و به او نسبت داده شده است.

همانطور که در این بخش از معرفی جاذیه های گردشگری در نمناک می خوانید این کلیسا به عنوان محل عبادت سنت هلنا در سفر به سرزمین مقدس که در آن جزیره توقف کرده بود، مشهور شد.پس از سال های 572تا 656 بعد از میلاد، امپراتور شرق ساخت و ساز بیشتری را در محلی که کلیسا در آن قرار گرفته است آغاز کرد.

این کلیسای قرن چهارمی باشکوه یک اعجاز از معماری است. قسمت بیرونی آن به سمت در ورودی، با گلدان های ریحان تزیین شده ست. داخل آن از پنجره ها، طاق و گنبد در اندازه های مختلف ساخته شده است. کلیسا ترکیبی از یک نمازخانه اصلی است که توسط دو گروه دیگر از محل تعمید احاطه شده است. نمازخانه اصلی منظره ای با ستون های مرمری دارد که به آفرودیته، الهه یونان فخر می ورزند و احترام می گذارند.

به نظر می رسد که قطع ارتباط با حضور نمادهای اساطیر یونانی در کلیسا اجرا شده است، و این یکی از دلایلی است که کلیسا گنجینه ای برای مردم پاروس می باشد.کلیسا در برخی محافل به عنوان تلاقی سنت یونانی و ظهور مسیحیت توصیف شده است.

گردشگرانی که از جزیره پاروس دیدن می کنند از دیدن پاناگیا اکاتونتاپیلیانی راضی خواهند شد و شگفت زده می شوند. کلیسا برای بازدید کنندگان در تمام روز باز است و مکان های دیگر این مجتمع شامل یک فروشگاه سوغاتی است که توریست ها می توانند کپی از کلیسا را خریداری کنند. همچنین موزه ای وجود دارد که میزبان روایت ویژه آن از کلیسا و دوره ای است که به آن باز می گردد.

اهمیت پاناگیا اکاتونتاپیلیانی :

حفاظت از این کلیسا یک تلاش ترکیبی از افراد محلی جزیره پاروس است.تلاش ها برای بازگردانی آن به طور مداوم در حال انجام است تا کلیسا را به شکل مناسب برای نسل های بعدی و توریست ها حفظ کنند. بازدید از این کلیسا در پاروس، یکی از راه های کمک به این تلاش ها است.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51940

به "پاناگیا اکاتونتاپیلیانی یا کلیسای 100در در یونان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاناگیا اکاتونتاپیلیانی یا کلیسای 100در در یونان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید