سرانجام بازبینی فیلم های مستند کوتاه پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - بازبینی فیلم های مستندکوتاه بخش بین الملل پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد سرانجام یافت.

سرانجام بازبینی فیلم های مستند کوتاه پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، سومین گروه از هیأت های انتخاب پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، پس از تشکیل جلسه و بحث و گفتگو در مورد سطح کیفی آثار، اسامی فیلم های مستند کوتاه بخش بین الملل را برای ورود به بخش مسابقه به دبیرخانه دائمی فیلم رشد اعلام کردند. در این جلسه نتیجه آنالیز مستندهای کوتاه ایرانی و خارجی، پس از بازبینی در جلسات هیأت انتخاب اول و هیأت انتخاب دوم، نهایی شد.

دکتر امیرحسن ندایی، محمدعلی قاسمی و رایا نصیری اعضای هیأت انتخاب دوم فیلم های مستند کوتاه ایرانی و خارجی بودند که به 21 فیلم ایرانی و خارجی برای حضور در بخش نهایی رقابت های پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، رأی مثبت داده اند. بر اساس اسامی ارائه شده به دبیرخانه فیلم رشد 13 فیلم مستندکوتاه ایرانی و 8 فیلم مستندکوتاه خارجی به زودی با حضور داوران نهایی جشنواره با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بنابر اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم رشد در این دوره از جشنواره 3155 فیلم ایرانی و خارجی در قالب های داستانی کوتاه، داستانی بلند، مستند کوتاه، مستند بلند و پویانمایی از 105 کشور دنیا دریافت شده است که 1980 فیلم از کشورهای خارجی و 1175 فیلم از داخل ایران در بخش های بین الملل، معلمان، دانشجومعلمان و دانش آموزان بوده است. اسامی فیلم های راه یافته به بخش مسابقه نیمه دوم آذرماه 1400 اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 68029

به "سرانجام بازبینی فیلم های مستند کوتاه پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام بازبینی فیلم های مستند کوتاه پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید