پراندلی: رم شیوه درست مدیریت شرایط توتی را نمی داند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا رویکرد مسئولان کادر فنی و مدیریتی باشگاه رم را در خصوص مدیریت شرایط کاپیتان حرفه ای این تیم زیر سؤال برد.

پراندلی: رم شیوه درست مدیریت شرایط توتی را نمی داند

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی معتقد است که در سطح مدیریتی باشگاه رم یک جای کار برای مدیریت شرایط فرانچسکو توتی می لنگد. از زمان بازگشت لوچانو اسپالتی به رم در ابتدای سال 2016، میان او و کاپیتان 39 ساله جالوروسی اختلافاتی در مورد زمان حضور توتی در ترکیب اصلی قرمزپوشان پایتخت ایتالیا شکل گرفته است که این اختلافات بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته و تا حدودی جو رختکن تیم را هم تحت تأثیر قرار داده است.

جالوروسی به احتمال فراوان قرارداد توتی را در خاتمه فصل تمدید نخواهد کرد و به نظر می رسد که او در صورت تمایل به ادامه دادن به دوران بازیگری اش باید جالوروسی را ترک کند. جیمز پالوتا، رئیس باشگاه هم به توتی پیشنهاد نموده است که در خاتمه فصل بازنشسته گردد و در یک پست مدیریتی به فعالیتش در رم ادامه دهد.

پراندلی در مورد شرایط توتی به رادیو ناپولی گفت: از نظر مدیریتی، در موضوع مدیریت شرایط قهرمانی مانند توتی، یک جای کار باشگاه رم می لنگد.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا در ادامه به بازی بعدی جالوروسی که دوشنبه شب در خانه برابر ناپولی رده دومی است، اشاره داشت. او گفت: پیش بینی کردن نتیجه کار سختی است. ما از دو تیمی حرف می زنیم (ناپولی و رم) که می خواهند آینده ای درخشان بسازند و امتیازاتی ارزشمند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده بگیرند. ناپولی مدت هاست که صندلی خود را در بالای جدول رده بندی حفظ نموده است و می خواهد این صندلی را تا خاتمه فصل حفظ کند.

پراندلی اضافه کرد: ناپولی به دلیل نتایجی که در این فصل گرفته، شایسته تحسین است. این تیم با ارائه بازی هایی زیبا، فصلی خوب را سپری نموده است. ناپولی زیرساخت های لازم را برای آینده ای پیروز فراهم نموده است، اما ما برای بازگشت تعادل به سری A احتیاج داریم که اینتر و میلان هم به جمع تیم های طراز اول لیگ برگردند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19554

به "پراندلی: رم شیوه درست مدیریت شرایط توتی را نمی داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: رم شیوه درست مدیریت شرایط توتی را نمی داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید