پرداخت بیش از 17 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به صنایع دستی ایلام

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از پرداخت بیش از 17 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در بخش صنایع دستی استان اطلاع داد.

پرداخت بیش از 17 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به صنایع دستی ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 12 خرداد 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی در استان میزان 17 میلیارد و 638 میلیون ریال تسهیلات بانکی در زمینهٔ ایجاد اشتغال و حمایت از فراوریکنندگان و همچنین رونق فراوری محصولات صنایع دستی به فعالان این عرصه پرداخت شده است.

او اضافه کرد: پرداخت این میزان تسهیلات به 89 طرح مستقل، 13 طرح پشتیبانی (کارگاهی)، 10 طرح اشتغال روستایی و یک طرح اشتغال فراگیر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام اظهار کرد: میزان اشتغال زایی ایجادشده حاصل از صدور پروانه فراوری صنایع دستی (انفرادی، جواز تأسیس کارگاهی) 1206 نفر و تعداد بیمه شدگان نیز 40 نفر بوده که از این تعداد 23 نفر بیمه صنایع دستی و 17 نفر بیمه روستایی شده اند.

اوادامه داد: با تداوم ارائه تسهیلات در قالب طرح اشتغال فراگیر روستایی و شهری به فعالان حوزه صنایع دستی میزان قابل توجهی تسهیلات به فراوریکنندگان صنایع دستی داده می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 13 مرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33028

به "پرداخت بیش از 17 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به صنایع دستی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 17 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به صنایع دستی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید