نمایشگاه تبریز فرصتی مناسب برای آشنایی با توانمندهای آذربایجان شرقی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرماندار تبریز نمایشگاه صنایع دستی تبریز را فرصتی مناسب برای آشنایی با توانمندهای آذربایجان شرقی عنوان نمود.

نمایشگاه تبریز فرصتی مناسب برای آشنایی با توانمندهای آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، بهروز مهدوی با اعلام این موضوع، گفت: تبلیغ محصولات یکی از اساسی ترین اقدامات برای معرفی کسب و کار است که در این زمینه نمایشگاه این امکان را به نحو احسن در سطوح ملی و بین المللی فراهم می کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه و با اشاره با اهمیت اشتغالزایی و رونق تولید در حوزه های گردشگری و صنایع دستی، تأکید کرد: این نمایشگاه در سطح عالی برگزار می شود، به طوریکه محصولات متنوع صنایع دستی در حد گسترده ای در این نمایشگاه از تمام استان ها عرضه شده است.

فرماندار تبریز معرفی توانمندی های استان را خوب عنوان نمود و اضافه نمود: شرکت کنندگان در استان هایی که در عرصه های گردشگری و صنایع دستی پیروز هستند، نمونه کارهایی برای عرضه در نمایشگاه آورده اند که در نوع خود منحصر به فرد است.

مهدوی با بیان اینکه آشنایی با ظرفیت های استان موجب به وجود آمدن فرصت های زیادی برای رشد و توسعه می شود، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های مختلف در معرفی آثار و توانمندی های حوزه صنایع دستی و گردشگری بسیار موثر است و باعث می شود مردم با دستاوردهای مختلف صنایع دستی، فکرها و ایده های گردشگری در این حوزه آشنا شوند.

نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز تا 15 تیر 98 هر روزه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز در معرض دید، متخصصان، علاقه مندان و عموم مردم خواهد بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9524

به "نمایشگاه تبریز فرصتی مناسب برای آشنایی با توانمندهای آذربایجان شرقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه تبریز فرصتی مناسب برای آشنایی با توانمندهای آذربایجان شرقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید