پرسش هایی از وزارت ورزش در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون تنیس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در حالی که از مدتها قبل اهالی تنیس از وزارت ورزش خواسته اند تا هر چه سریعتر تکلیف انتخابات این فدراسیون را معین کند تا رئیس چهار سال آینده این فدراسیون معین گردد، این وزارتخانه هنوز اقدامی در این زمینه نداشته تا نگرانی ها برای آینده بیشتر گردد.

پرسش هایی از وزارت ورزش در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون تنیس

به همین دلیل بعضی پیشکسوتان و اهالی تنیس نقطه نظراتشان را در قالب سوالاتی از وزارت ورزش مطرح نموده اند و امیدوارند این وزارتخانه هر چه سریعتر تکلیف انتخابات را تعیین کند. در یادداشتی که این گروه برای خبرنگاران ارسال نموده اند سوالات اینگونه مطرح شده است:

سرگردانی و بی انگیزگی در فدراسیون تنیس

آیا این وضعیت سرگردانی و بی انگیزگی در تنیس ایران که ناشی از عدم برگذاری انتخابات ریاست فدراسیون تنیس هست به سود تنیس خواهد شد یا خیر؟ در آستانه مسابقات جام دیویس دسته سه آسیا هستیم که تیم ملی ایران خود را برای این پیکارها آماده می نماید چرا هنوز تکلیف رئیس تعیین نشده است. به همین دلیل سوالات مطرح می گردد:

1- آیا وزارت ورزش به دنبال ابقا رییس قبلی هست؟

اگر این اتفاق بیافتد، وضعیت این فدراسیون کما فی سابق دنبال می گردد و تغییر در ساختار این ورزش اتفاق نخواهد افتاد و با شتاب کند شونده به سمت بی رونقی تنیس سیر می کنیم.

2- آیا وزارت ورزش بدنبال یک فرد کارکشته اهل تنیس است؟

اگر این اتفاق بیافتد نشان از علاقه وزارت ورزش بر رشد این رشته ورزشی خواهد بود و با تدبیر و درایت امور پیش خواهد رفت. اگر این فرد انتخاب گردد، حتماً نقاط ضعف شناسایی و ترمیم و نقاط قوت تقویت خواهد شد و بستر رشد محیا می گردد.

3- آیا وزارت ورزش به دنبال انتخاب جناحی و به کار گماردن فردی خارج از این دو انتخاب هست؟

در این صورت باید یکدوره افول پرشتاب تنیس را ببینیم تا این فرد به امور آشنا گردد و سپس از نقطه صفر برنامه نزول و یا رشد را برنامه ریزی نماید.

به نظر می رسد که وزارت ورزش باید برای نجات تنیس از شرایط فعلی تدبیر لازم را داشته باشد و با مطالعه و آگاهی فردی را به عنوان گزینه جدی از سوی مجمع انتخاب کند که بتواند در آینده شرایط را برای رشد و پیشرفت این رشته فراهم کند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8355

به "پرسش هایی از وزارت ورزش در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون تنیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسش هایی از وزارت ورزش در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون تنیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید