بوکس ایران در گوشه رینگ!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در حالی که بوکس ایران حال و روز خوبی ندارد، کنار هم بودن خانواده بوکس می تواند این رشته را به ساحل آرامش برساند اما وجود دو جبهگی میان اعضای خانواده این رشته باعث شده تا روز به روز شاهد افت این رشته ورزشی باشیم.

بوکس ایران در گوشه رینگ!

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بوکس ایران که خود را برای حضور در رقابت های جهانی و انتخابی المپیک آماده می کند، با 9 ملی پوش در رقابت های قهرمانی آسیا 2019 تایلند شرکت کرد که نتایج بسیار ضعیفی را با کسب تنها یک مدال برنز به ثبت رساند تا بار دیگر مورد انتقاد اهالی ورزش و خود خانواده بوکس قرار بگیرد. اتفاقی که هر ساله برای این رشته ورزشی رخ می دهد.

یکی از دلایلی که می توان آن را دلیل ضعف بوکس در این سال ها دانست، وجود چند دستگی ها در میان اعضای خانواده این رشته است که باعث شده تا اصل مطلب که موفقیت بوکس است به فراموشی سپرده شود. بدون شک اختلاف نظر در همه مسائل میان همه افراد وجود دارد اما، موضوعی که این روزها بیش از هرچیزی به بوکس ایران ضربه می زند تقسیم سرمایه های این رشته به دو جبهه متضاد است. هر دو طرف منتظر فرصتی هستند تا در سایه بوکس جبهه دیگر را مورد نقد قرار دهند، بدون آنکه توجهی به هویت واقعی بوکس کشور داشته باشند.

در همین چند روز اخیر بارها شاهد مصاحبه های اهالی بوکس بر علیه یکدیگر بودیم اما هیچ یک از آن ها در مصاحبه های خود دلیلی قانع کننده برای ناکامی تیم ملی بیان نکرده اند، جز اینکه با لحنی تخریب گر یکدیگر را مورد نقد قرار دهند. مسلماً نفراتی چون احدی، استکی و… بازوهای بوکس کشور برای موفقیت در میادین بین المللی هستند که باید در کنار هم باشند؛ اتفاقی که این روزها کاملاً به فراموشی سپرده شده و تنها شاهد خشونت در این خانواده هستیم که به نظر می رسد ورود و نقش پیشکسوتان این رشته برای به سرانجام رساندن آن می تواند پر اهمیت باشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7043

به "بوکس ایران در گوشه رینگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکس ایران در گوشه رینگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید