پرسپولیس با خیال راحت تمرین می نماید، کرونای سرخ ها منفی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نتیجه تست PCR بازیکنان و اعضای کاروان سرخپوشان ایران با تأخیر یک روزه، منفی اعلام شد تا نگرانی ها از بین برود.

پرسپولیس با خیال راحت تمرین می نماید، کرونای سرخ ها منفی شد

پرسپولیسی ها به محض ورود به هتل محل اقامت خود، تست کرونا را پشت سر گذاشتند و قرار بود نتیجه آن، ظهر روز گذشته به کادر پزشکی باشگاه اعلام گردد اما کمبود امکانات و ترافیک کاری در آزمایشگاهی در شهر گوا، سبب شد تا نتیجه تست ها با تأخیر فراوان به کاروان پرسپولیس ایران اعلام گردد.

این اتفاقات زمینه نگرانی طرفداران را فراهم ساخت و متأسفانه بعضی افراد سودجو کوشش داشتند تا از این شرایط به سود خود استفاده نمایند و با ایجاد شایعات، احساسات میلیون ها طرفدار را به بازی بگیرند که به زودی در خصوص این افراد، فعالیت حقوقی صورت می گیرد.

به هر حال، مدیریت باشگاه در پی آن بود که خبر دقیق و شفاف را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد و به محض اعلام نهایی نتیجه تست ها، این موضوع به وسیله ارگان رسمی باشگاه اعلام شد.

لازم به ذکر است پرسپولیس در گروه E رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 به میزبانی هند با تیم های گوا، الریان قطر و الوحده امارات همگروه است.

گروه ساختمانی ابان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55248

به "پرسپولیس با خیال راحت تمرین می نماید، کرونای سرخ ها منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با خیال راحت تمرین می نماید، کرونای سرخ ها منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید