پرسپولیس مشکل بدنسازی دارد، یحیی به فکر تمرکز بازیکنان باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص انتقاد از عملکرد فنی پرسپولیس با وجود برد دو بر یک مقابل ماشین سازی تبریز گفت: پرسپولیس نسبت به شرایط یک ماه گذشته خود خیلی بهتر بازی کرد. شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا تبعات روحی بدی داشته است و سرخپوشان هنوز در خواب بازی های آسیایی هستند.

پرسپولیس مشکل بدنسازی دارد، یحیی به فکر تمرکز بازیکنان باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد ماشین سازی افزود: البته در همین بازی نیز ماشین سازی نشان داد توان بالایی دارد و انگیزه های آنها برای بردن پرسپولیس زیاد است. به نظرم پرسپولیس هفته های سختی را با توجه به انگیزه ای که حریفانش دارند پیش رو دارد. شما دیدید که ماشین سازی علاوه بر کنترل مناسب توپ، بارها توانست دفاع قدرتمندانه ای داشته باشد.

وی درباره نمایش شاگردان یحیی گل محمدی در هفته های اخیر رقابت های لیگ برتر شرح داد: من فکر می کنم شرایط پرسپولیس از لحاظ روحی خوب نیست. آنها تمرکز ذهنی ندارند. مشکل پرسپولیس فنی نیست و طبیعی است بازیکنان وقتی در پست های غیر تخصصی بازی می کنند استرس می گیرند.

فنونی زاده درباره اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس افزود: بازگشت سیدجلال حسینی به استحکام تیمی آنها کمک کرد اما من فکر می کنم وقتی کمال کامیابی نیا که هافبک دفاعی است در پست غیر تخصصی اش بازی می کند باید ذهن خوانی داشته باشد. او باید یک ماه دیگر برای پرسپولیس در قلب دفاع بازی کند. در محوطه هجده قدم باید خطاهایی که در میانه میدان انجام می داد را کنار بگذارد.

او درباره ضعف فنی پرسپولیس که منتقدان گل محمدی عنوان می کنند افزود: پرسپولیس نیاز به انرژی مضاعف دارد و نباید اینقدر خسته باشد. انگیزه در رختکن پرسپولیس کم است و یحیی گل محمدی باید فکر اساسی در این باره کند.

فنونی زاده یادآور شد: مشکل این تیم فنی نیست بلکه پرسپولیس از لحاظ بدنی مشکل دارد. آنها از دقیقه 60 به بعد نمی دوند و این نشان می دهد بدنسازی آنها ضعف دارد. شادی بازیکنان این تیم پس از گل دوم به ماشین سازی واقعاً جای سوال دارد. طوری خوشحالی می کردند که انگار قهرمان آسیا شده اند! بردن یک تیم در تهران نباید برای پرسپولیس سخت و سخت باشد.

او در انتها ضمن تسلیت درگذشت مهرداد میناوند بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت: برای علی انصاریان آرزوی سلامتی دارم تا او بار دیگر در نبرد با این ویروس منحوس کرونا، صلابت خود را نشان دهد.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50396

به "پرسپولیس مشکل بدنسازی دارد، یحیی به فکر تمرکز بازیکنان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس مشکل بدنسازی دارد، یحیی به فکر تمرکز بازیکنان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید