پوچتینو: برابر سیتی تهاجمی بازی می کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تاتنهام می گوید از همان ابتدای دیدار با سیتی به دروازه حریف حمله خواهند کرد و امیدوار است این بار برابر پپ پیروز باشد.

پوچتینو: برابر سیتی تهاجمی بازی می کنیم

پوچتینو: برابر سیتی تهاجمی بازی می کنیم

جدال فرداشب دو تیم لیگ فزونی در رقابت های اروپایی می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد. تاتنهام که به تازگی ورزشگاه جدیدش را افتتاح نموده برای نخستین بار در لیگ قهرمانان و در این ورزشگاه میزبان است و به نظر می رسد هر دو تیم مشکلاتی در زمین جدید خواهند داشت. مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی این تیم درباره رویارویی با منچسترسیتی می گوید:فکر می کنم این یک بازی بسیار سخت برای تاتنهام است زیرا سیتی یکی از بهترین تیم های اروپا و انگلیس است. ما بازی را بسیار هجومی شروع خواهیم کرد و حریف خود را به خوبی می شناسیم. برای چنین بازی هایی آماده هستیم و در خصوص حالات مختلفی که ممکن است در جریان مسابقه رخ دهد صحبت نموده ایم و قصد داریم با سرعت بالا بازی را شروع کنیم.

وی ادامه داد: بازی دومی نیز وجود دارد و فضا در لیگ قهرمانان با لیگ برتر متفاوت است. ما امیدواریم و آرزو می کنیم که فضا در ورزشگاه جدید برای حریفان ما شگفت انگیز و سخت باشد. دیدار با سیتی یکی از مهم ترین آزمون های دوران مربیگری من است و رسیدن به این مرحله از لیگ قهرمانان بسیار مهیج و البته سخت است. قرار است در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازی کنیم، نه یک دیدار محبت آمیز. تیم های بزرگ و بازیکنان قوی دوست دارند در چنین دیدارهایی بازی نمایند. این نبرد 11 بازیکن در برابر 11 بازیکن خواهد بود و امیدواریم بتوانیم پیروز شویم.

این مربی آرژانتینی با اشاره به مصاف های قبلی اش با تیم های پپ گواردیولا اضافه نمود: در گذشته یکدیگر را بارها در اسپانیا ملاقات نموده و نبرد های زیادی را مقابل یکدیگر انجام داده ایم. بازی کردن در برابر بارسلونای پپ همواره سخت بود اما من فکر می کنم سیتی می داند که ما شجاعانه فوتبال بازی نموده، تهاجمی هستیم و کوشش می کنیم پیروز باشیم.

-

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6205

به "پوچتینو: برابر سیتی تهاجمی بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: برابر سیتی تهاجمی بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید