پیام بشار برای هواداران پرسپولیس: مطمئن هستم که تیمی مثل پرسپولیس با این هواداران پیدا نمی کنم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- بشار رسن از هواداران پرسپولیس درخواست کرد که برای جدایی اش او را حمایت کنند.

پیام بشار برای هواداران پرسپولیس: مطمئن هستم که تیمی مثل پرسپولیس با این هواداران پیدا نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که طی چند فصل اخیر هواداران پرسپولیس نگران جدایی بشار رسن به واسطه عدم پرداخت به موقع مطالباتش بودند، اینبار انجام تعهدات شرایط را برای جدایی این هافبک محبوب سرخ ها شکل داده است. بشار که در این فصل با دو بار گلزنی در دربی و در ادامه نمایشی درخشان در لیگ قهرمانان آسیا به محیوبیتی فوق العاده نزد هواداران دست یافته بود، در خاتمه لیگ قهرمانان و صعود این تیم به فینال آسیا به دنبال جدایی از جمع شاگردان یحیی گل محمدی است.

این در حالیست که اینبار با پرداخت مطالبات به نظر می رسید او شرایط فسخ یکطرفه را از دست داده، از تمایل شخصی خود برای این جدایی خبر می دهد. موضوعی که روز گذشته به شکل رسمی مطرح شد و بعد از مخالفت جدی یحیی گل محمدی و در ادامه باشگاه، اینبار هم از سوی وی در گفتگویی مستقیم و بدون واسطه با هواداران مطرح کرده است. بشار رسن در این گفتگوی مستقیم که در صفحه شخصی و با خطاب قرار دادن هواداران داشت، با ذکر این موضوع که استوری فارسی نوشته شده در شب گذشته از سوی وی بوده، اینبار به زبان فارسی به صحبت پرداخت تا نشان دهد این خواسته قلبی و نهایی خودش است!

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که تصمیم به خروج از این تیم گرفته است، در اینستاگرام خود چند کلامی با هواداران این تیم صحبت کرد. بشار رسن خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: این تصمیم خودم بود. تصمیم خانواده ام است. بازیکنان به دنبال درست کردن آینده خودشان و خانواده شان هستند. من به احترام هواداران و کادرفنی، جلسه برگزار کردیم و به توافق نرسیدیم. آقا یحیی نیز حق دارد که می گوید به من نیاز دارد.

ما با آقای برانکو به فنیال رفتیم و چند جام گرفتیم، با آقای کالدرون صدرنشین شدیم و با آقا یحیی نیز جام گرفتیم و به فینال رسیدیم. در این سال ها چندین مدیرعامل نیز دیدم و با کلی بازیکن در ارتباط بودم. با همه این گروه و نفرات، نتیجه گرفتیم و جام گرفتیم و همه این ها بخاطر حمایت شما هواداران بوده است.

همه بازیکنان پرسپولیس زحمت می کشند. هواداران خیلی در اینستاگرام می گویند که من بمانم و من خیلی ناراحت می شوند. من هم خیلی به هواداران پرسپولیس علاقه دارم. من بازیکن ایرانی نیستم و خارجی هستم. من به دنبال آینده خودم هستم. هیچ وقت فراموش نمی کنم که هواداران بعد از فوت مادرم کنار من بودند و در ورزشگاه اسم مرا صدا می زدند.

من تصمیم خروج گرفتم اما باشگاه این اجازه را به من نمی دهد. باشگاه هم حق دارد. شرایط تیم خوب است، به فینال رفتیم و کلی بازیکن داریم. امیدوارم تیم پیروز باشد. همیشه تیم پیروز بوده است و با رفتن بازیکنی ضعیف نشده است. می خواهم که مرا حمایت کنید و کمک کنید. ان شالله خیر است. بالاخره بازیکنان می فرایند و امیدوارم که پرسپولیس سربلند باشد و قهرمان آسیا شود. من هیچ وقت این سال ها را فراموش نمی کنم. مطمئن هستم که تیمی مثل پرسپولیس با این هواداران پیدا نمی کنم. ان شالله مردم ایران و هواداران پرسپولیس همیشه سالم باشند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42293

به "پیام بشار برای هواداران پرسپولیس: مطمئن هستم که تیمی مثل پرسپولیس با این هواداران پیدا نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام بشار برای هواداران پرسپولیس: مطمئن هستم که تیمی مثل پرسپولیس با این هواداران پیدا نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید