پست جنجالی کامیابی نیا و کنایه به بیانیه بعضی باشگاه ها؛ لقب یک تیم خاص، برازنده تیم ما است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- کمال کامیابی نیا که در چند بازی اخیر پرسپولیس به میدان نرفته امیدوار است مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پست جنجالی کامیابی نیا و کنایه به بیانیه بعضی باشگاه ها؛ لقب یک تیم خاص، برازنده تیم ما است

به گزارش خبرنگاران، کمال کامیابی نیا منتظر است تا پس از مدت ها مقابل ذوب آهن به میدان برود. با صلاحدید یحیی گل محمدی در بازی های اخیر پرسپولیس، احمد نوراللهی و میلاد سرلک به عنوان زوج مرکزی خط میانی سرخ ها به میدان رفته و نقش دو هافبک دفاعی پرسپولیس در سیستم 1-3-2-4 را بازی می نمایند. یحیی در آرایش 2-4-4 نیز دست به این ترکیب نزده و با استفاده توامان از نوراللهی و سرلک سعی می نماید به نوعی کمربند خط میانی تیمش را محکم ببندد اما موضوع اینجاست که ادامه این فرایند بازیکن باتجربه ای چون کماال کامیابی نیا را از فرم مطلوب و ایده آلش دور می نماید. بازیکنی که طی سال های اخیر یکی از چهره های تغییر ناپذیر پرسپولیس بوده و از محبوبت ویژه ای نیز بین طرفداران پرسپولیس برخوردار است.

کامیابی نیا که در تمرینات اخیر پرسپولیس حضور فعالی داشته و یکی از نفرات آماده یحیی محسوب می گردد، امیدوار است بالاخره در بازی بعدی و در رویارویی با ذوب آهن، به عنوان یکی از نفرات ثابت در ترکیب پرسپولیس به میدان برود. برهمین اساس است که پیش بینی می گردد در بازی با ذوب آهن، بالاخره فرصت بازی به این بازیکن انرژیک و جنگنده رسیده و یحیی گل محمدی بین نوراللهی و سرلک یک نفر را نیمکت نشین می نماید تا کمال کامیابی نیا پس از مدت ها به ترکیب اصلی برگردد.

در روزهای اخیر و پس از اعلام برنامه جدید لیگ برتر، دوباره فضای فوتبال در ایران به شکل عجیب و غریبی ملتهب و آلوده به تنش و طرح اتهامات مختلف شده است. باشگاه ذوب آهن هم که پیش تر بازی فینال آسیا را دیداری ملی توصیف می کرد، حالا با انتشار یک بیانیه پرسپولیس را تیم خاص قلمداد نموده است.

در بیانیه ذوب آهن آمده: هزینه گزاف بلیط، هواپیمای چارتر، هزینه استقرار در هتل ، غذا و بار دیگر کنسلی بلیط و رزرو مجدد بلیط و خستگی تیم ها اشکال ندارد؛ همه فدای یک تیم خاص! در ادامه این بیانیه عجیب و تند نیز ذوب آهن خود را باشگاهی معرفی نموده که قرار بود به عنوان حریف دستگرمی مقابل پرسپولیس بازی کند؛ البته تعیین نیست که ذوبی ها این ادعا را با چه استدلالی مطرح می نمایند.

همین اتهام با واکنش جالب و کنایه آمیز هافبک دفاعی سرخپوشان روبرو شده است. کمال کامیابی نیا در اینستاگرام خود نوشته: از این لقب یک تیم خاص در بیانیه ها خیلی خوشم میاد، چون کاملا برازنده تیم ماست. او عکسی نیز از لوگوی تیم فوتبال پرسپولیس در پست خود قرار داده که روی آن یک ستاره به نشانه 10+3 قهرمانی این تیم در لیگ ایران دیده می گردد؛ همین عکس در اینستاگرام مناقشه برانگیز شده است.

پست اینستاگرامی کامیابی نیا در یک ساعت نزدیک به 150 هزار بار لایک خورده و بیش از 10 هزار نظر مختلف را نیز متوجه خود دیده است. همچنین بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس نظیر رضا شاهرودی، سپهر حیدری و... نیز برای آن کامنت داده اند. حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس هم برای او نوشته: خودتم خاصی!

او همچنین با قراردادن چهار اموجی جام قهرمانی، پست خود را تکمیل نموده است. کمال در سال های اخیر به همراه پرسپولیس 10 مدال مختلف را به گردن آویخته و به عنوان تنها بازمانده اولین پنجره تابستانی پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ، با این پست در فضای مجازی جنجال تازه ای را به راه انداخته است. حامد لک هم از این پست کمال کامیابی نیا حمایت کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48354

به "پست جنجالی کامیابی نیا و کنایه به بیانیه بعضی باشگاه ها؛ لقب یک تیم خاص، برازنده تیم ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست جنجالی کامیابی نیا و کنایه به بیانیه بعضی باشگاه ها؛ لقب یک تیم خاص، برازنده تیم ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید