پیشنهاد خبرنگاران : هتل موونپیک (Movenpick)، ازمیر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هتل موونپیک (با نام کامل Mövenpick Hotel Izmir) اقامتگاهی زیبا بر کرانه دریای اژه است. ین هتل در کنار میدان جمهوریت (Cumhuriyet Square) ازمیر که مرکز این شهر غربی ترکیه محسوب می گردد، قرار گرفته است.

پیشنهاد خبرنگاران : هتل موونپیک (Movenpick)، ازمیر

اتاق های شیک این هتل، به مبلمان و تلویزیون های تخت مجهز است.بعضی اتاق ها به خلیج زیبای ازمیر دید دارد.

در رستوران هتل که Margaux نام دارد، انواع غذاهای ترکی و بین المللی که با مواد محلی و تازه تهیه شده، سرو می گردد. در این هتل همچنین شکلات ها و کیک های خانگی به مهمانان عرضه می گردد.

در Mistral Bar مهمانان می توانند ضمن تماشای چشم اندازهای زیبا و مناظر 360 درجه شهری، از میل کردن نوشیدنی های مختلف لذت ببرند.این بار در بام هتل واقع شده است.

در باشگاه سلامت هتل به نام Coral Health Club انواع خدمات درمانی و پزشکی از جمله مراقبت های قلبی ارائه می گردد. این مرکز تندرستی در طبقه یازدهم هتل واقع شده و همه روزه از ساعت 7 صبح تا 11 شب سرویس دهی می نماید.

از دیگر امکانات موونپیک می توان به وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، مرکز تجاری، اتاق های ویژه افراد غیرسیگاری و پارکینگ رایگان، یوگا، کلاس های آمادگی جسمانی موسوم به پیلاتس (Pilates)، سونا و انواع ماساژ اشاره نمود.

این هتل جزء 5 هتل برتر شهر ازمیر از نقطه نظر کاربران وب سایت TripAdvisor میباشد و 92% مسافران قبلی هتل اقامت در آنرا به دیگران توضیه نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: لست سکند
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19121

به "پیشنهاد خبرنگاران : هتل موونپیک (Movenpick)، ازمیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد خبرنگاران : هتل موونپیک (Movenpick)، ازمیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید