پیشنهاد دوباره جذب آزمون روی میز مالک ناپولی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی و مدیر ورزشی ناپولی بار دیگر از مالک این باشگاه خواسته اند تا سردار آزمون خریداری گردد.

پیشنهاد دوباره جذب آزمون روی میز مالک ناپولی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، سردار آزمون نمایش قابل قبولی در تیم زنیت سن پترزبورگ داشته و از نگاه بعضی رسانه های ایتالیایی گزینه خرید باشگاه ناپولی در فصل اینده است. پیش از این نیز زمانی که آزمون در روبین کازان بود از علاقه لاتزیو به خرید آزمون خبرهای مطرح شد اما هیچ گاه مهاجم تیم ملی ایران وارد سری A ایتالیا نشد.

نشریه Corriere dello Sport ایتالیا در گزارشی به شرایط مهاجمان فعلی ناپولی پرداخته است و به این نتیجه رسیده که سردار آزمون گزینه مطلوب خط حمله این تیم است که در فهرست گزینه های تابستانی گنارو گاتوسو سرمربی ناپولی قرار گرفته است و وی توانسته موافقت اورلیو ده لاورنتیس را برای جذب این بازیکن بگیرد.

در این گزارش آمده است: باشگاه ناپولی به خوبی می داند که شرایط سنی تیمش به خصوص در خط حمله در چه شرایطی قرار گرفته است و باید وارد دوره جدیدی گردد و نسل نوینی را پایه ریزی کند که این نسل احتیاج به استفاده از بازیکنان شاخص تیم های پایه و جذب ستاره هایی است که توانسته اند شایستگی های خود را در تیم هایی که بازی می نمایند به دنیا فوتبال اثبات نمایند.

در جهت پیشرفت ناپولی در 16 سال اخیر همیشه بازیکنانی بوده اند که قابلیت های بسیار خوبی داشته اند و حالا باید تغییراتی در نوک پیکان تیم فوتبال این باشگاه صورت پذیرد چون زمان به سرعت می گذرد و همیشه شاید ظهور استعدادهای نوینی بوده ایم. خوزه ماریا کایخون به تازگی 33 ساله شده، دریس مرتنس یک سال از کایخون کوچکتر است، فرناندو یورنته در 35 سالگی قرار گرفته است، امین یونس که 27 ساله است نتوانسته عملکرد خوبی در دو فصل اخیر داشته باشد، آرکادیوش میلیک هم دچار افت شده و معین نیست بتواند همانند گذشته درخشان باشد.

ناپولی دچار تغییر خواهد شد چون در رقابت های این فصل به خاطر کمبود مهاجم زهردار در خط حمله و البته احتیاج در دیگر خطوط از قافله قهرمانی عقب افتاد و لاتزیو رقیب اصلی یوونتوس برای فتح جلم قهرمانی است. این تیم احتیاج به مردان جوانی دارد که امید را به تیم تزریق نمایند و بازی های غیرقابل پیش بینی انجام دهند. نفراتی که خلاقیت داشته باشند و بتوانند راه های نفوذ به دروازه رقبا را کشف نمایند.

در ژانویه 2020 باشگاه ناپولی کوشش کرد تا سردار آزمون را جذب کند اما با انتقال قرضی ماتئو پولیتانو از اینترمیلان نام آزمون از فهرست خریدها خارج شد در شرایطی که زنیت سن پترزبورگ حاضر شده بود با مبلغ 23.5 میلیون یورو مهاجم ایرانی خود را به فروش برساند اما سران ناپولی از این خرید امتناع کردند چون پولیتانو در اینتر از آزمون زنیت آماده تر بود.

با گذشت 3 ماه پولیتانو نتوانسته نمایش مدنظر را ارائه کند و آندره آ پتانیا که به خاطر آمدن این بازیکن به صورت قرضی به اسپال رفت شاید بازیکن مؤثرتری بود. در این میان جنارو گتوسو، سرمربی و کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی ناپولی بر این باور هستند که سردار آزمون هنوز هم می تواند گزینه خوبی برای تیمشان باشد. بازیکنی که قبلاً رضایت اورلیو دلورنتیس را بابت جذب او گرفته بودند. البته هیچ گاه مذاکره جدی برای جذب آزمون با زنیت انجام نشده و همیشه در مراحل اولیه باقی مانده است.

انتهای پیغام/4048/

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28074

به "پیشنهاد دوباره جذب آزمون روی میز مالک ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد دوباره جذب آزمون روی میز مالک ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید