پیمان حسینی: فینال با برزیل جذاب تر می شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ما به بی مهری ها عادت نموده ایم اما شرایط پرسپولیس هم خاص بود.پرسپولیس تیم بزرگ و محبوب کشور است و خود من هم پرسپولیسی هستم اما باز دوست داشتیم موفقیت فوتبال ساحلی بیشتر به چشم بیاید.

پیمان حسینی: فینال با برزیل جذاب تر می شد

به گزارش خبرنگاران ،محمد قراگزلو،تیم فوتبال ساحلی قهرمان جام بین قاره ای شد.پیمان حسینی گلر همواره موفق این تیم که همه جوایز شخصی این رشته را برده در این مسابقات به دلیل مصدومیت بازی نکرد اما حرف هایش از این مسابقات، قهرمانی تیم ایران و شرایط خودش و بازیکنان می تواند جالب باشد.حسینی می گوید:فوتبال ساحلی جذاب تر از فوتبال است و همه این رشته را دوست دارند.تیم ایران هم همیشه در هر تورنمنتی که رفته مدعی بوده وعناوین شاخصی آورده که شاید کمتر رشته تیمی در رده بزرگسال موفق شده باشد چنین افتخاراتی نصیب ورزش ایران کند. با این حال فوتبال ساحلی و موفقیت های مستمرش هیچ وقت آنطور که باید دیده نشده تا جایی که دروازه بان باتجربه تیم ساحلی می گوید به بی مهری ها عادت نموده اند.

قهرمانی در جام بین قاره ای اتفاق بزرگی بود.از بازی ها بگو؟

این تورنمنت بعد از جام جهانی مهمترین رویداد فوتبال ساحلی دانست و همیشه با کیفیت برگزار می گردد.امارات هم سعی نموده همیشه مسابقات را در بالاترین سطح برگزار کند.

این دومین قهرمانی تیم ما در این مسابقات بود.درست است؟

بله ما سال 2013 هم قهرمان شده بودیم.کلا ما همیشه بین چهار تیم بوده ایم.حالا یا اول می شویم یا دوم یا سوم یا چهارم.

دفعه قبل هم که قهرمان شدید به برزیل نخوردید،درست مثل این دوره.

بله اما در سال 2013 با برزیل همگروه شده بودیم که بردمان مقابل این تیم باعث شد برزیل بالا نیاید.ما، روسیه و برزیل در یک گروه بودیم که ما با روسیه بالا رفتیم.

سال جاری هم بردتان مقابل روسیه باعث شد به برزیل نخورید.

بله اگر تیم دوم بالا می رفتیم کارمان سخت تر می شد.چون برزیل سبک دیگری از فوتبال ساحلی را ارائه می دهد، برخلاف روسیه و مصر که فیزیکی بازی می نمایند.آنها ستاره دارند اما بدشانسی آوردند ولی برزیل همیشه برزیل است.

بردن برزیل اما انگار برای تیم ما یک تابو شده.

همیشه ما 7-6 تیم در بالای رنکینگ داریم که در تورنمنت ها مدعی اند.گاهی اوقات روسیه تورنمنت ها را می برد، گاهی ما و گاهی برزیل که بستگی به شرایط مسابقات دارد.روسیه را همیشه می توانیم ببریم اما کلا یک رقابتی بین ما وجود دارد.با این حال برزیل یک لول بالاتر از تیم های دیگر است اما اگر این بار در فنال به این تیم می خوردیم جذاب تر هم می شد چون روحیه برد داشتیم.

شما کمی بدشانس بودید که زمان بازی فینال تان تقریبا مصادف شد با فینال لیگ قهرمانان و شاید خیلی ها بازی تان را ندیدند.

خب کلا که ما به بی مهری ها عادت نموده ایم و برایمان عادی شده اما شرایط پرسپولیس هم خاص بود.پرسپولیس تیم بزرگ و محبوب کشور است و خود من هم پرسپولیسی هستم اما باز دوست داشتیم موفقیت فوتبال ساحلی بیشتر به چشم بیاید .البته باز هم می گویم شرایط خاص بوده و باید درک می کردیم اما آنهایی که فوتبال ساحلی را دوست دارند و پیگیرش هستند باید این رشته را بیشتر پوشش بدهند.البته ما یکسری یاران قدیمی در رسانه ها مثل شما داریم که همیشه پیگیر مسابقات مان هستند.

تو در این تورنمنت مصدوم بودی و بازی نکردی؟

بله متاسفانه من و احمدزاده مصدوم شدیم.من از ناحیه دیسک گردن و احمدزاده کشاله پاره کرد.صلاح بود بازی نکنیم اما گفتیم اگر احتیاج باشد بازی می کنیم.البته خدا را شکر بچه ها خوب بازی کردند و نتیجه هم دریافتد.

در غیاب تو بهزادپور بازی کرد و خیلی هم خوب بود.نمی ترسی جایت را در ترکیب اصلی بگیرد؟

ترس که ندارد.من هرعنوانی که بوده به دست آوردم و هر چیز دیگری تکراری است.البته برای من و بهزادپور فرقی نمی نماید چون هدف مان موفقیت تیم مان بوده است.زمانی که که من نیستم هم به بهزادپور انرژی مثبت می دهم و در هر صورت وظیفه مان یکی است.الان هم برایش خیلی خوشحالم که بهترین دروازه بان این مسابقات شد.همچنین برای هادی مرادی هم خیلی خوشحالم در سالی که کمترین بازی بین المللی را داشتیم عنوان پدیده را به دست آورد.

تو در مراسم گالا جایزه دادی و جایزه نگرفتی.دیگر اشتیاق جایزه دریافت نداری؟

بله سال جاری چون خیلی کم بای بین المللی داشتیم فقط مرادی جایزه گرفت.من هم جایزه بهترین گل را به بازیکن اسپانیا دادم.به دست آوردن جایزه هم برای من تکراری شده اما تکرارش هم می تواند شیرین باشد.الان باید یک ماه فیزیوتراپی کنم و دوباره دنبال موفقیت های بعدی خواهم رفت.

قبل از مسابقات تو و بهزادپور درباره توپ جدیدی این مسابقات صحبت کردید اما انگار برای تیم ما خوش شانسی آورد.

خب برای گلرها سخت بود چون یک مقدر از استاندارد سبک تر بود و سرعت بالایی می گرفت .

احتمالا همین طور شد که بهزادپور گل می زد(به شوخی).

نه ما گلرها روی این حرکات تمرین داریم.خود من در 99 بازی ملی 23 گل ملی دارم.بهزادپور هم فکر می کنم حدود 8 تا 10 گل ملی زده باشد.

همه گل ها هم از شوت از راه دور.

بله چون وقتی گلر جلو می آید و اضافه می گردد یکی را درگیر خودش می نماید و فضا برای شوت زدن ایجاد می گردد.

از نقش اوکتاویو در این قهرمانی بگو.

سرمربی ما و همین طور آقای هاشمپور مربی ما کادر باتجربه ای را تشکیل می دهند.ما نظم و انضباط تیمی بالایی داریم و خانم شهریاری هم در دپارتمان همیشه سعی نموده مسائل را حل نماید.

اما قبل از مسابقات اخیرهم در مصاحبه هایت درباره پرداخت نشدن پاداش ها گفته بودی.

بله مسائل مالی برای ما وجود دارد و تقریبا خیلی وقت است پاداش ها پرداخت نشده.ما کادر فنی خوبی داریم و تیم مان هم از یکسری بازیکن باتجربه و جوان تشکیل شده که شرایط خوبی دارد اما فکر می کنم باید یک شوک مالی به این تیم بدهند.

پاداش هایتان از جام جهانی قبلی است؟

بله یک مقدار مربوط به جام جهانی قبلی است و یک مقدار هم جام بین قاره ای گذشته.

خب پاداش قهرمانی سال جاری هم که به این طلب تان اضافه می گردد.

بله.بچه های تیم ما انتظار دارند به مسائل و مسائل مالی مان رسیدگی نمایند و حمایت بیشتری از این تیم گردد.

3

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2391

به "پیمان حسینی: فینال با برزیل جذاب تر می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان حسینی: فینال با برزیل جذاب تر می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید