پیگیری حمل و نقل هوایی خراسان رضوی و سین کیانگ چین

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: مدیرکل دفتر امور مالی استانداری خراسان رضوی گفت: تشویق برای سرمایه گذاری های مشترک و پیگیری حمل و نقل هوایی خراسان رضوی و سین کیانگ چین از توافقات اجلاس چین بود.

پیگیری حمل و نقل هوایی خراسان رضوی و سین کیانگ چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، علی رسولیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های مالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین بر توسعه همکاری های منطقه ای و استانی با ایالت سین کیانگ چین تاکید شد.

رسولیان با بیان این که مسئولیت کمیته همکاری های منطقه ای و استانی در این اجلاس، با دفتر هماهنگی امور مالی و بین الملل استانداری خراسان رضوی بود، بیان نمود: با توجه به ظرفیت های استان و ایالت سین کیانگ، باید در راستای ارتقای سطح مناسبات دو استان گام برداریم.

وی با اشاره به توافقات قبلی اجرا شده بین استان خراسان رضوی و ایالت سین کیانگ چین، بر لزوم کوشش در راستای عملیاتی شدن آنها، از سوی طرفین تاکید نمود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور مالی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه ریزی، تسهیل و تشویق برای سرمایه گذاری های مشترک، تقویت همکاری های نمایشگاهی ارومچی و مشهد مقدس، پیگیری حمل و نقل هوایی بین دو استان و توسعه همکاری ها در حوزه فراوری محصولات کشاورزی و تکنولوژی های مکانیکی از جمله توافقات انجام شده بین این استان و ایالت سین کیانگ بود.

رسولیان توضیح داد: همچنین همکاری در زمینه فراوری انرژی های نو و تجدید پذیر و صنایع معدنی از دیگر توافقات، در پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های مالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13753

به "پیگیری حمل و نقل هوایی خراسان رضوی و سین کیانگ چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری حمل و نقل هوایی خراسان رضوی و سین کیانگ چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید