چراغ سبز ورنر برای جدایی از بوندسلیگا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهاجم لایپزیگ که مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته، برای جدایی از بوندسلیگا چراغ سبز نشان داد.

چراغ سبز ورنر برای جدایی از بوندسلیگا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کیکر، تیمو ورنر یکی از بهترین های بوندسلیگا در فصل جاری بوده که توانسته در 18 بازی 20 گل به ثمر برساند و رقابت شدیدی با لواندوفسکی برای آقای گلی داشته باشد.

ورنر در تابستان تا آستانه پیوستن به بایرن مونیخ پیش رفت اما قراردادش را تا سال 2023 با لایپزیگ تمدید کرد.

او درباره احتمال جدایی از بوندسلیگا گفت: وقتی یک تیم که از گزینه های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است به شما پیشنهاد بدهد چه واکنشی نشان می دهید؟ چه بسا هر بازیکنی در این حالت وسوسه شود. بنابرین می توان گفت که برنامه ریزی برای آینده یک امر نسبی است و ممکن است که در هر لحظه اتفاقات جدیدی رخ دهد.

ستاره بوندسلیگا که مورد توجه تیم های بارسلونا، لیورپول و منچسترسیتی قرار گرفته ادامه داد: وقتی یک بازیکن 23 ساله پیروز می شود که در 18 بازی 20 گل به ثمر برساند طبیعی است که پیشنهادهای خوبی داشته باشد. می توانم تصور کنم که روزی در خارج از بوندسلیگا و آلمان بازی کنم اما هنوز تیم بعدی ام را انتخاب نکرده ام و زمان کافی را دارم. من هم از لیگ جزیره پیشنهاد دارم و هم از لالیگا و باید همه پیشنهادها را بررسی کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21013

به "چراغ سبز ورنر برای جدایی از بوندسلیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز ورنر برای جدایی از بوندسلیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید