چرا چهره بهم ریخته ترامپ سوژه تمسخر رسانه ها و کاربران مجازی شد؟، عکس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک خبرگزاری انگلیسی از پشت پرده جایگاه های خالی در گردهمایی انتخاباتی ترامپ اطلاع داد.

چرا چهره بهم ریخته ترامپ سوژه تمسخر رسانه ها و کاربران مجازی شد؟، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، گردهمایی جنجالی ترامپ در شهر تولسا در ایالت اوکلاهاما با حواشی بسیاری همراه بود. از جایگاه های خالی و استقبال کم از رئیس جمهور ایالات متحده تا رفتارهای عجیب ترامپ هنگام سخنرانی و حیوان خواندن معترضان از سوی پسر ترامپ. اما کسی دیگر فکر نمی کرد که این جایگاه های خالی ترفندی برای شکست رئیس جمهور آمریکا است.

بامداد امروز وب سایت خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارشی نوشت: کاربران یک شبکه اجتماعی و طرفداران موسیقی پاپ کره ای با ثبت نام دروغین در یک تجمع انتخاباتی طرفداران ترامپ، باعث شدند بسیاری از جایگاه های محل تجمع خالی بماند.

کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک و طرفداران موسیقی پاپ کره جنوبی (K-pop) گفتند که در اولین تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا پس از تعطیلی تجمعات به دلیل شیوع کرونا، ثبت نام کردند بدون آنکه قصد رفتن به این تجمع را داشته باشند.

مسوولان ستاد انتخابات ترامپ از چند روز پیش در تبلیغات خود برای تجمع انتخاباتی در شهر تولسا ایالات اوکلاهاما اعلام نموده بودند که بیش از یک میلیون نفر برای این تجمع ثبت نام نموده اند و این یکی از بزرگترین تجمعات انتخابات ترامپ خواهد بود.

اما وقتی ترامپ برای سخنرانی وارد استادیوم 19 هزار نفری شد که در شهر تولسا برای تجمع انتخاب شده بود، بسیاری از جایگاه ها خالی بود، به طوری اداره آتشنشانی این شهر جمعیت این استادیوم را حدود 6 هزار و 200 نفر تخمین زد.

پیش بینی ستاد انتخاباتی ترامپ از ازدحام طرفداران او در تجمع تا حدی بالا بود که آن ها گمان می کردند انبوهی از جمعیت بیرون از استادیوم خواهد ماند و یک سخنرانی برای ترامپ و معاونش مایک پنس در بیرون از این استادیوم نیز تدارک دیده بودند؛ اما ترامپ و پنس وقتی با استادیوم خالی روبرو شدند، این سخنرانی را لغو کردند.

پس از این تجمع، تصاویری که توسط خبرنگاران از ترامپ منتشر شد، حاکی از سنگینی فضا برای او بوده است.

الکساندریا اوکازیو کورتز عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و از مخالفان مشهور ترامپ در واکنش به این اتفاق در پیامی تمسخرآمیز نوشت: شما واقعا توسط نوجوانان تیک تاک به لرزه افتادید که با ثبت نام تقلبی به کمپین ترامپ حمله بردند.

چند تن از طرفداران K-pop نیز در گفت وگو با رویترز گفتند که پس از آگاه شدن از کوشش بعضی از کاربران برای ثبت نام تقلبی در کمپین ترامپ، آن ها هم اقدام به این کار کردند و به تجمع نرفتند.

ترامپ روز پیش از تجمع در پیامی توییتری کسانی را که برای تظاهرات اعتراضی علیه نژادپرستی در مقابل محل تجمع طرفداران او می خواستند راهی شهر تولسا شوند، تهدید کرد که در این صورت با چیزی روبرو خواهند شد که تا به امروز در تظاهرات دیگر مشاهده نشده است.

310 310

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35551

به "چرا چهره بهم ریخته ترامپ سوژه تمسخر رسانه ها و کاربران مجازی شد؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا چهره بهم ریخته ترامپ سوژه تمسخر رسانه ها و کاربران مجازی شد؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید