چه کارهایی را در تور کشتی کروز نباید انجام داد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هرجایی قوانین خاص خود را دارد و تور کشتی کروز نیز از این قاعده مستثنی نیست. وقتی قدم به کشتی کروز و به خصوص به کابین مخصوص خود می گذاریم باید از انجام بعضی از کارها دست بکشیم؛ کارهایی که اغلب به دلیل ایمنی بهتر است در کشتی انجام ندهیم. در ادامه بعضی از کارهایی را که انجام آنها در کشتی کروز ممنوع است و یا بهتر است انجام ندهیم، برمی شماریم.

چه کارهایی را در تور کشتی کروز نباید انجام داد؟

سیگار کشیدن در کشتی کروز

در اغلب کشتی های کروز سیگار کشیدن در کابین و یا حتی بالکون های خصوصی ممنوع است زیرا روشن کردن سیگار خطر آتش سوزی به همراه دارد. البته اتاق های عمومی برای سیگار کشیدن در نظر گرفته شده است و تنها مشکل آنها این است که سیگاری ها باید کمی پیاده روی نمایند تا به اتاق سیگار برسند.

استفاده از سشوار در کشتی کروز

معین نیست چرا روشن کردن سشوار به وسیله پریز سرویس بهداشتی ممنوع است اما به هر حال باید این نکته را به خاطر داشته باشید. البته شرکت ها برای اینکه خیال خود را راحت نمایند سشوارهای آماده درون کابین تعبیه نموده اند. در سرویس بهداشتی پریز وجود دارد اما مخصوص اصلاح است و برای استفاده از سشوار نیست.

بلند صحبت کردن در کشتی کروز

دیوار کابین های کروز ضخیم نیست و صدا به راحتی منتقل می گردد. بهتر است حتی وقتی که حرف شما خصوصی نیست آرام صحبت کنید تا مزاحم دیگران نباشید.

تور کشتی کروز - توصیه هایی برای روز اول سفر

باز گذاشتن در بالکن در کشتی کروز

شاید فکر کنید که در طول سفر می توانید همواره در بالکن را باز بگذارید یا اینکه موقع خواب شنیدن صدای آب و باد به خواب روید اما این طور نیست. باز گذاشتن در بالکن نه تنها باعث فشار بیشتر به سیستم تهویه می گردد بلکه هدر رفتن انرژی را به همراه دارد و از طرف دیگر باعث می گردد تا در صورت آتش سوزی، سنسور آتش به درستی عمل نکند، به خصوص در کابین هایی که سیگار کشیدن در بالکن آنها مجاز است.

روشن کردن شمع در کشتی کروز

خوب است بدانید روشن کردن شمع، اتو کردن لباس یا به طور کلی هر چیزی که باعث ایجاد شعله یا حرارت زیاد بگردد خطر آتش سوزی به همراه دارد و در کشتی کروز ممنوع است. تقریبا تمام خدماتی از این قبیل مثل اتوکردن لباس از سوی کشتی ارائه می گردد و نباید نگرانی از این بابت داشته باشید.

آویزان کردن لباس ها در بالکن در کشتی کروز

مطمئنا بعد از شنا و شستن لباس ها در تور کشتی کروز هیچ جایی به خوبی بالکن و سریعتر از بادهای گرم اقیانوس آن را خشک نمی کند. اما بهتر است لباس تان را به امید خشک شدن آنجا رها نکنید زیرا حتی اگر در صورت وزش باد حتی روی کف بالکن نیفتد یا آن را باد نبرد ممکن است با بارش باران یا هنگام شست و شوی بالکن خیس تر از قبل گردد.

به هم ریختن اتاق در کشتی کروز

مطمئنا در سفر و تعطیلات حوصله مرتب کردن ندارید و جمع و جور کردن وسایل کار سختی است و احتمالا این کار را به سرانجام سفر خود موکول می کنید. اما نباید فراموش کنید کابین کوچک کشتی با جای کمی که برای راه رفتن دارد در صورتی که کمی بهم ریخته گردد تقریبا غیرقابل تحمل می گردد. بهتر است کمی کابین خود را مرتب کنید تا درگیر گم کردن وسایلی از جمله بلیط تفریحات نشوید.

استفاده از عطر و اسپری در کشتی کروز

استفاده از عطرها و اسپری ها در فضای بسته کابین، به خصوص در کابین هایی که به بیرون راهی ندارند آزاردهنده است. بهتر است از عطرهای ملایم بهره ببرید تا مسئله ای برای شما یا هم اتاقی تان ایجاد نگردد.

آسیب زدن به دیوار در کشتی کروز

دیوار کابین های کشتی کروز فلزی است و در صورتی که احتیاج به یادداشت داشتید می توانید از کلیپس های مغناطیسی بهره ببرید. مراقب طراحی داخلی کابین باشید و از ایجاد هر گونه خط و خشی روی آن پرهیز کنید.

پنهان کردن وسایل در کشتی کروز

در تور کشتی کروز به یاد داشته باشید که گاوصندوق کابین شما برای نگه داری لوازمی از جمله گوشی همراه، پاسپورت، پول اضافی و کارت های اعتباری کاملا امن است اما بهتر است وسایل مهم خود را آنجا قرار ندهید چون ممکن است فراموش کنید آنها را بردارید. اگر فراموشکار هستید این گونه وسایل را در چمدان خود نگه دارید تا در سرانجام سفر خیالتان از بابت فراموش کردن آنها آسوده باشد.

در خصوص تور کشتی کروز

تور کشتی کروز: بهترین مقاصد سفر با کشتی کروز

کشتی کروز تجربه ای رویایی از سفر دریایی

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11080

به "چه کارهایی را در تور کشتی کروز نباید انجام داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کارهایی را در تور کشتی کروز نباید انجام داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید