چگونه نقشه ها را در برنامه گوگل مپس به شکل آفلاین آنالیز کنم؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بسیاری از افراد مایلند از نقشه های گوگل در شرایط مختلف، به ویژه حالت آفلاین استفاده نمایند. اما بسیاری از آنها نمی دانند که چگونه باید از این ویژگی استفاده نمایند.

چگونه نقشه ها را در برنامه گوگل مپس به شکل آفلاین آنالیز کنم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، استفاده آفلاین از گوگل مپس در هنگام مسافرت یک ویژگی بسیار کاربردی است که بسیاری از افراد دوست دارند از آن استفاده نمایند اما نحوه استفاده را نمی دانند.

در صورت رفتن به جایی که اتصال به اینترنت پایدار نداشته باشد، یا اگر سعی در استفاده از داده های خود دارید، بارگیری مسیرهای گوگل مپس به شکل آفلاین می تواند بسیار مفید باشد. بسته به اینکه آیا از یک آدرس واقعی استفاده می کنید ، یا اینکه در یک مکان عمومی تر جستجو کنید ممکن است این روند برای کاربران آیفون کمی متفاوت از آنچه که برای کاربران اندروید است به نظر برسد.

اما قبل از اتکا به نقشه های آفلاین و عزیمت به مقصد خود ، باید بدانید که در هنگام استفاده از مسیرهای بارگیری شده نمی توانید مسیرهای حمل و نقل ، دوچرخه سواری یا پیاده روی را بارگیری کنید. همچنین به مواردی مانند اطلاعات هدایت و رانندگی ، مسیرهای جایگزین یا هدایت دسترسی نخواهید داشت و در بعضی مناطق ، بارگیری آفلاین به دلیل مواردی مانند محدودیت های قراردادی و پشتیبانی از زبان در دسترس نیست.

وقتی نقشه را بارگیری کردید ، دیگر نیازی به انجام کار خاصی برای دسترسی به آن ندارید فقط از گوگل مپس به طور عادی بهره ببرید و سپس قادر خواهید بود در هر منطقه ای که نقشه آن را بارگیری نموده اید ، جستجو یا دریافت کنید.با در نظر داشتن تمام این موارد ، مراحلی که باید برای بارگیری نقشه برای استفاده آفلاین به وسیله دستگاه iOS یا اندروید انجام دهید شامل این موارد است:

- برنامه گوگل مپس خود را باز کنید

-بررسی کنید که وارد حساب گوگل خود شده اید و اتصال اینترنت دارید

- در نوار جستجو ، محلی را که می خواهید ذخیره کنید

-نقشه را برای نشان دادن محلی که جستجو کردید بپیمایید سپس یک برگه در انتهای صفحه ظاهر می گردد که آدرس را تکرار می نماید و چند گزینه ارائه می دهد. بر روی نام مکان و آدرس ضربه بزنید

-روی دکمه بیشتر (سه نقطه) در بالای صفحه ضربه بزنید

-روی بارگیری نقشه آفلاین ضربه بزنید و سپس بارگیری را انتخاب کنید

-برای ذخیره نقشه روی بارگیری ضربه بزنید

در اکثر موارد ، بارگیری یک نقشه به وسیله برنامه گوگل مپس در اندروید همان مراحل اساسی را که ممکن است در آیفون پیدا کنید ، با چند تفاوت جزئی لازم دارد. در اینجا نحوه استفاده از اندروید آورده شده است:

- برنامه تلفن همراه گوگل مپس خود را باز کنید و مطمئن شوید وارد حساب گوگل خود شده اید و یک اتصال اینترنتی دارید

-در نوار جستجو ، محلی را که می خواهید ذخیره کنید وارد کنید و آن را جستجو کنید

-روی مسیرها ، واقع در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید تا زمانی که برنامه گوگل مپس شما این مجوز را فعال کند ، از مکان فعلی شما بطور اتوماتیک استفاده خواهد نمود

- انگشت خود را از سمت چپ صفحه بکشید تا فهرست خود را باز کنید (یا روی سه خط در گوشه سمت چپ بالای آن ضربه بزنید) ، سپس نقشه های آفلاین را انتخاب کنید

- نقشه شخصی خود را انتخاب کنید

-روی بارگیری ضربه بزنید

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: انتخاب
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14201

به "چگونه نقشه ها را در برنامه گوگل مپس به شکل آفلاین آنالیز کنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه نقشه ها را در برنامه گوگل مپس به شکل آفلاین آنالیز کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید