چگونه گردن خود را کشش دهیم؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جلو و عقب بردن سر، حرکت سر به طرفین، چرخش طرفی و چرخاندن شانه از جمله حرکات کششی مختلف مربوط به ناحیه گردن است.

چگونه گردن خود را کشش دهیم؟

به گزارش خبرنگاران، اگر گردن درد دارید، به خاطر داشته باشید که بسیاری از افراد جهان مثل شما هستند چراکه گردن درد، یکی از شایع ترین دردها محسوب اما مثل سایر قسمت های بدن، ورزش و کشش موجب تقویت عضلات و بهبود انعطاف پذیری می گردد.

جلو و عقب بردن سر، حرکت سر به طرفین، چرخش طرفی و چرخاندن شانه از جمله حرکات کششی مختلفی است که می توان به منظور کاهش فشار روی گردن، کاهش درد و بهبود انعطاف پذیری می توان انجام داد. در عین حال باید بدانیم که داشتن گردن قوی موجب پیشگیری از مسائل شانه، پشت و بازوها نیز می گردد.

در خصوص انجام حرکات کششی اما ابتدا با پزشک خود مشورت کنید و سپس حرکات را انجام دهید و در هنگام اجرای حرکات کششی ممکن است در عضلات خود احساس کشش داشته باشید اما بروز یا تشدید درد، خط قرمز محسوب می گردد که در این صورت، حرکت را نباید انجام داد.

به منظور مشاهده کامل این مطلب که از سوی لاله حاکمی، نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی تهیه شده و در اختیار خبرنگاران قرار گرفته، اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 69910

به "چگونه گردن خود را کشش دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه گردن خود را کشش دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید