چین: در شرایط تشدید تحریم های غربی قاطعانه از روسیه حمایت می کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سخنگوی وزارت امور خارجه چین با محکوم کردن سیاست اعمال تحریم های یکجانبه از سوی آمریکا، تأکید کرد: پکن در شرایط تشدید تحریم های کشورهای غربی علیه روسیه، با قاطعیت بیشتری از مسکو حمایت خواهد نمود.

چین: در شرایط تشدید تحریم های غربی قاطعانه از روسیه حمایت می کنیم

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، وانگ ون بین سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه چین امروز (دوشنبه) اعلام نمود که دولت جمهوری خلق چین میخواهد در شرایطی که تحریم های کشورهای غربی علیه مسکو شدت بیشتری یافته، حمایت خود از روسیه را افزایش دهد.

وی در کنفرانس مطبوعاتی در مورد تشدید تحریم های ضدروسی آمریکا گفت: ما به شدت مخالف استفاده از تحریم های یک جانبه علیه سایر کشورها هستیم. چین و روسیه در چارچوب یک مشارکت همه جانبه، همیشه از یکدیگر حمایت می نمایند و در مسائل مربوط به دفاع از حاکمیت دولتی، مقامات مسکو و پکن قاطعانه از یکدیگر حمایت نموده و خواهند کرد.

این دیپلمات یادآور شد: مقامات پکن امیدوارند که ایالات متحده و روسیه گفتگوهای سیاسی سازنده با یکدیگر را از سر گرفته و اختلافات خود را بر اساس اصل برابری و احترام متقابل حل و فصل نمایند. ولی در این بین، تحریم های یکجانبه آمریکا، یک پدیده سلطه گری بشمار رفته و مستحق آن است که با اعتراض دنیای روبرو گردد.

سخنگوی وزارت خارجه چین همچنین تأکید کرد که در شرایط اپیدمی کرونا، جامعه دنیای باید با یکدیگر متحد گردد تا بتواند بر چالش های جدید فایق آمده و در کنار یکدیگر اقدامات در جهت تثبیت صلح و امنیت در دنیا را فعال تر سازند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55732

به "چین: در شرایط تشدید تحریم های غربی قاطعانه از روسیه حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: در شرایط تشدید تحریم های غربی قاطعانه از روسیه حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید