کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد حضور در جام جهانی تصمیم می گیرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بعد از دریافت دعوتنامه حضور در جام جهانی کشتی آزاد، غلامرضا محمدی و همکارانش در تیم ملی در خصوص حضور یا عدم حضور در این رقابت ها تصمیم گیری خواهند کرد.

کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد حضور در جام جهانی تصمیم می گیرد

به گزارش خبرنگاران، بعد از اینکه اتحادیه جهانی کشتی، روس ها را به عنوان میزبان جام جهانی 2019 رشته آزاد معرفی کرد و این موضوع نیز به شدت مورد انتقاد هیئت کشتی خراسان رضوی که از مدت ها قبل خواستار برگزاری این مسابقات در مشهد بود، نهاده شد؛ حالا فدراسیون کشتی دعوتنامه حضور در جام جهانی را دریافت نموده است.

عده ای معتقدند باتوجه به بی اعتنایی اتحادیه جهانی به درخواست ایران برای میزبانی، تیم ملی کشورمان نباید در این رقابت ها حضور پیدا کند. در حالی که فدراسیون کشتی تصمیم گیری در این خصوص را به غلامرضا محمدی و کادرش واگذار نموده است.

با توجه به حضور تیم های آمریکا و روسیه و دیگر مدعیان کشتی جهان در این جام، بعید به نظر می رسد که سرمربی تیم ملی بخواهد این تورنمنت را از برنامه های تیمش در راه جهانی سال آینده خارج کند.

این مسابقات قرار است اسفند ماه برگزار گردد و به نظر می رسد یک محک نسبتا خوب برای تیم ملی که سال آینده مسابقات حساس و پراهمیت گزینشی المپیک را در پیش دارد، باشد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3630

به "کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد حضور در جام جهانی تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد حضور در جام جهانی تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید