کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات از فردا آدینه 12 مهرماه به میزبانی روسیه در سالن جورجیفسکی شهر مسکو با حضور 648 کاراته کا از 85 کشور شروع می گردد. بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در کاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی در گروه 4 با کاتاروهایی از مراکش، ژاپن، آلمان، چین تایپه، ایتالیا(2)، ترکیه، ژاپن، اسلواکی، اسپانیا و نگین باقری با کاتاروهایی از اسلواکی، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن(2)، مالزی، آمریکا، مصر و صربستان در گروه 2 مبارزه خواهند کرد.

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

در بخش مردان نیز ابوالفضل شهرجردی در گروه 1 با کاتاروهایی از کره جنوبی، اسپانیا، ژاپن(2)، استرالیا، لهستان و ونزوئلا مبارزه خواهد نمود و متین زارع در گروه 8 با کاتاروهایی از ژاپن(2)، آمریکا، ترکیه، اسلواکی و کویت همگروه است.

در بخش کومیته در وزن 50- کیلوگرم بانوان سارا بهمنیار دور اول با کارمن کلمنت از مجارستان مبارزه خواهد نمود و در صورت رجحان به دیدار ایمانه طالب از الجزایر پیکار می نماید. طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگر پس از استراحت در دور اول با برنده لهستان و بلژیک پیکار خواهد نمود.

در وزن 61- کیلوگرم رزیتا علیپور دور نخست به مصاف نینا راژینویچ از سوئیس می رود و در صورت پیروزی با جوانا رکویچ از صربستان پیکار می نماید. در همین وزن شیما آل سعدی ابتدا با کریستینا مه از استرالیا و در صورت کسب پیروزی با برنده اوکراین و بلژیک مبارزه خواهد نمود. حمیده عباسعلی هم در وزن 68+ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، دور دوم به مصاف برنده مبارزه کاراته کاهای آلمان و روسیه می رود.

در بخش مردان و در وزن 60- کیلوگرم مجید حسن نیا دور اول با عماد المالکی از عربستان سپس با دولت شیمیربکوف از قزاقستان دیدار خواهد نمود. در همین وزن علی مسکینی پس از استراحت در دور اول با فردوسی فضل علیف از آذربایجان پیکار می نماید.

در وزن 67- کیلوگرم تیم ایران چهار نماینده دارد. هامون درفشی پور ابتدا با کامیلو ولوزو از شیلی و در صورت پیروزی با برنده گواتمالا و گرجستان، امیر مهدی زاده دور نخست به دیدار هومت بخشعلیف از آذربایجان و در صورت رجحان با برنده ژاپن و روسیه، امیررضا میرزایی در مباره نخست به مصاف بارنی ژیل از نیوزلند و در صورت رجحان با برنده قزاقستان و ایتالیا، سیدعلی کریمی هم ابتدا به دیدار دینوس ژینوس از یونان و در صورت رجحان با برنده بلژیک و عربستان مبارزه خواهد نمود.

بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم دور اول به مصاف داستونبک اوتوبالایف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی با برنده ژاپن و بلغارستان پیکار می نماید. در همین وزن علی اصغر آسیابری با انیس گاریبویچ از کرواسی و در صورت پیروزی با کن نیشیمورا از ژاپن مبارزه خواهد نمود.

در وزن 84- کیلوگرم ذبیح اله پورشیب پس از استراحت در دور نخست، دور دوم با برنده اسلواکی و برزیل پیکار می نماید. مهدی خدابخشی در همین وزن ابتدا با ویکتور کریستوسکی از مقدونیه و در صورت پیروزی به دیدار برنده اسلواکی و آذربایجان خواهد رفت و مهدی قراری زاده با اربول ژورمالف از قرقیزستان و سپس ایگور چیخمارف از قزاقستان مبارزه خواهد نمود.

سجاد گنج زاده هم در در وزن 84+ کیلوگرم دور اول استراحت و در دور دوم با برنده مبارزه کوراسائو و نروژ پیکار می نماید. در همین وزن صالح اباذری دور اول استراحت سپس به دیدار برنده کانادا و قرقیزستان خواهد رفت. در کاتای تیمی، تیم ایران با ترکیب(حسام زرین نعل، حسین زرین نعل و سعید کاظمی) با تیم های صربستان، مالزی، ایتالیا و روسیه در گروه 2 همگروه است.

این رقابتها به مدت 3 روز و تا روز یکشنبه 14 مهرماه ادامه دارد و در نخستین روز مسابقات فردا کاتای انفرادی بانوان ، کاتای تیمی مردان و رقابتهای اوزان 60-، 67- و 75- کیلوگرم مردان و اوزان 50- و 55- کیلوگرم بانوان انجام خواهد شد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14674

به "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید