کارلوس کی روش به یک دلیل سرمربی تیم ملی نمی گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کارلوس کی روش به یک دلیل خاص که مربوط به مدیریت فدراسیون فوتبال است به احتمال فراوان سرمربی تیم ملی نخواهد شد.

کارلوس کی روش به یک دلیل سرمربی تیم ملی نمی گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حتی اگر اعضای هیات رئیسه با ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی مخالفت نمایند کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نخواهد شد.

یکی از اعضای هیات رئیسه در این باره به خبرنگار ما گفت: این روزها بحث حضور کارلوس کی روش در تیم ملی مطرح شده است در حالی که ابتدا بحث ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی مطرح است و در نشست جدید حتما اعضای هیات رئیسه در این باره صحبت خواهند کرد اما به نظر می رسد حتی اگر در این باره به اجماع نرسیم به سمت کارلوس کی روش نخواهیم رفت به این خاطر که دستمزد این مربی بالاست و پرداخت آن در توان فدراسیون فوتبال نیست. فدراسیون فوتبال در گذشته همه درآمدها و یاری های دریافتی را صرف تیم ملی می کرد در حالی که ما تیم های ملی دیگری را هم در بخش آقایان و بانوان داریم و باید هزینه برای همه تیم ها باشد نه تنها یک تیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این دستمزد از سوی وزارت ورزش و جوانان بر آورده گردد آیا باز هم اعضای هیات رئیسه با حضور او مخالفت خواهند کرد؟ گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچ گاه دستمزد مربیان تیم های ملی را پرداخت نمی نموده و بیشتر دستمزد کارلوس کی روش از محل در آمدها پرداخت می شده اما اکنون درآمدهای فدراسیون فوتبال نزد فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مسدود است. وزارت ورزش و جوانان و دیگر نهادهای دولتی به فدراسیون فوتبال یاری نموده اند اما این یاری منجر به پرداخت دستمزد مربیان خارجی نشده است. دیدید که اخیرا فدراسیون فوتبال برای پرداخت بدهی اش به شستا دچار مشکل شده است.

وی پیش بینی کرد اعضای هیات رئیسه با ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی موافقت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58964

به "کارلوس کی روش به یک دلیل سرمربی تیم ملی نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارلوس کی روش به یک دلیل سرمربی تیم ملی نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید