کارملو آنتونی فرشته نجات نیویورک، سن آنتونیو و دالاس برنده شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز سه شنبه با برگزاری هفت مسابقه پیگیری شد که در یکی از جذاب ترین دیدارها تیم های نیویورک نیکس و فینیکس سانز به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که در حضور 19 هزار و 812 تماشاگر سالن مدیسون اسکوار گاردن شهر نیو یورک برگزار گردید میزبان در وقت های اضافی حریف خود را 98 بر 96 شکست داد.

کارملو آنتونی فرشته نجات نیویورک، سن آنتونیو و دالاس برنده شدند

این همان صحنه ریباند سرنوشت ساز کارملو آنتونی است

این بازی در انتها وقت های معمول با تساوی دو تیم در عدد 92 همراه بود تا کار به وقت اضافی کشیده گردد. حساسیت بالای مسابقه باعث شد تا در وقت اضافی امتیازات زیادی به تیم ها تعلق نگیرد با این حال 6 امتیازی که میزبان در برابر 4 امتیاز تیم فینیکس گرفت رجحان این تیم را رقم زد. کارملو آنتونی ستاره ملی پوش نیکس در وقت اضافی با یک جامپ شات و دو ریباندی که داشت به تنهایی رجحان نیویورک را رقم زد. او در جریان بازی 29 امتیاز، 16 ریباند، 4 پاس گل و یک بلاک شات انجام داد و در انتها ملاقات در جشن 19 عظیم طرفداران تیمش شرکت کرد.

شادی طرفداران تیم نیویورک نیکس در آخرین ثانیه های بازی با حرکت کارملو آنتونی

دالاس موریکس هم در خانه خود برابر اورلاندو مجیک با حساب 107 بر 88 به رجحان دست یافت. مونتا الیس گارد تیم دالاس با کسب 21 امتیاز بهترین بازیکن این تیم بود. در تیم حریف جمیر نلسون با همین تعداد امتیاز شب درخشانی داشت. در اواسط این بازی درک نوویتزکی ستاره آلمانی دالاس از ناحیه آرنج دست راست خود آسیب دید و بعد از 28 دقیقه حضور در میدان و کسب 15 امتیاز به بیرون رفت. 19 هزار و 695 نفر در سالن امریکن ایرلاینز سنتر این ملاقات را تماشا کردند.

مصدومیت درک نوویتزکی ستاره تیم دالاس در ملاقات امروز مقابل اورلاندو مجیک

تیم سن آنتونیو اسپرز در زمین نیو اورلینز پلیکانز برد 101 بر 95 را رقم زد تا همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل به حساب آید. ستاره این بازی تونی پارکر گارد فرانسوی تیم اسپرز بود که 27 امتیاز، 3 ریباند و 7 پاس گل به نام خود ثبت کرد. آنتونی دیویس فوروارد تیم نیو اورلینز هم با کسب 22 امتیاز، 11 ریباند، 2 پاس گل و 2 بلاک شات بهترین یار تیمش بود. این بازی 15 هزار و 552 تماشاچی داشت.

تونی پارکر در بازی امروز بارها اینگونه زیر حلقه نیو اورلینز برای سن آنتونیو امتیاز کسب کرد

بوستون سلتیکس هم با وجود میزبانی از تیم هوستون راکتس نتیجه را برابر این تیم 104 بر 92 واگذار کرد تا 17 هزار و 750 طرفدار این تیم سالن تی دی گاردن را با ناراحتی ترک نمایند. دوایت هاوارد سنتر 211 سانتیمتری و ملی پوش هوستون با کسب 32 امتیاز، یازده ریباند، 2 پاس گل و یک بلاک شات بهترین بازیکن این میدان بود. در ترکیب تیم بوستون نیز اورلی بردلی با 24 امتیازی که به دست آورد بهتر از دیگر هم تیمی هایش ظاهر شد.

شادی دوایت هاوارد سنتر تیم هوستون مقابل براندسون باس بازیکن بوستون سلتیکس

در سایر بازیهای بامداد امروز نتایج زیر به دست آمد:

* یوتا جاز 118 - دنور ناگتس 103

* شیکاگو بولز 88 - واشنگتن ویزادرز 102

* تورنتو رپتورز 116 - میلواکی باکس 94

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25715

به "کارملو آنتونی فرشته نجات نیویورک، سن آنتونیو و دالاس برنده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارملو آنتونی فرشته نجات نیویورک، سن آنتونیو و دالاس برنده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید