کارگاه نقش بسته بندی در تبلیغات کارآمد و مدیریت درآمد در کاشمر برگزار گردید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشمر گفت: کارگاه نقش بسته بندی در تبلیغات کارآمد و مدیریت درآمد ویژه فعالان صنایع دستی و سوغات در این شهرستان برگزار گردید.

کارگاه نقش بسته بندی در تبلیغات کارآمد و مدیریت درآمد در کاشمر برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، رضا یوسفی با اعلام این خبر اضافه نمود: از آنجایی که نقش آموزش در توانمند سازی فعالین صنایع دستی بسیار مهم و حائز اهمیت است، در تلاشیم تا با برگزاری دوره های توانمندسازی فعالین صنایع دستی و سوغات در راستای اهداف عالیه سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در جهت رشد صنایع دستی و رونق فراوری گامی برداریم.

او ادامه داد: در این کارگاه آموزشی که با مشارکت موسسه جهاد دانشگاهی شهرستان کاشمر، در محل ساختمان جهاد دانشگاهی کاشمر برگزار گردید و مباحثی از جمله مقوله بسته بندی کالاهای صنایع دستی و سوغات، شناخت بازار هدف شبکه سازی، محصولات ترکیبی و مقوله تبلیغات طرح و بحث شد.

یوسفی با بیان این که بیش از 100 نفر در این برنامه شرکت کردند، اظهار کرد: مدرس این دوره سعید عباسی بنی مدیرعامل و بنیانگذار شرکت رابین صنایع دستی که در زمینه فروش محصولات صنایع دستی و بسته بندی محصولات فعالیت دارد.

او گفت: در انتها این کارگاه شرکت کنندگان از کارگاه های چرم دست دوز(سراجی)، فرت بافی و صنایع چوب بازدید کردند.

یوسفی در انتها ضمن تشکر از برگزاری این دوره اضافه نمود: سال گذشته به همت معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، دوره تجاری سازی صنایع دستی برای اولین بار در کشور در شهرستان کاشمر با موفقیت برگزار گردید.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11613

به "کارگاه نقش بسته بندی در تبلیغات کارآمد و مدیریت درآمد در کاشمر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه نقش بسته بندی در تبلیغات کارآمد و مدیریت درآمد در کاشمر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید