کار گل گهر شبیه سریال تکراری است، جریمه بازیکن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی پس ازشکست یک برصفر تیمش برابر تیم نساجی مازندران در قائمشهردرجمع خبرنگاران اضافه نمود: درباره ناراحتی مهرداد عبدی پس از تعویض، اول اینکه او خوب بازی نمی کرد و هیچ وقت مربی بازیکنی را که خوب کار کند را تعویض نمی کند.

کار گل گهر شبیه سریال تکراری است، جریمه بازیکن

وی ادامه داد، اما بعد از تعویض واینکه از هر سمتی از زمین مسابقه بیرون رفت و زمانی که به جای حضور در روی نیمکت تیم مستقیم به رختکن رفت، مطمئن باشید که جریمه خیلی سنگینی در انتظارش خواهد بود.

کارگل گهر به سریال تکراری شبیه شد

سرمربی تیم گل گهردرادامه با اشاره به اینکه عملکرد این تیم همانند یک سریال تکراری شده است، گفت: تیم ما دراین فصل که تازه به لیگ برتر هم آماده، بازی های نسبتاً خوبی انجام و سنجیده کار می نماید.

جلالی اضافه نمود: متأسفانه یک لحظه برای نتیجه نگرفتن کافی است که بازی را از دست بدهیم، متأسفانه اکنون چند بازی متوالی است که چنین شرایطی برای تیم گل گهر به وجود آمده است.

وی البته علت این موضوع را به خاطر عدم سطح مهارتی تیمش بیان کرد و گفت: تنها چیزی که ما را امیدوار نگه می دارد، این است که ما نیم فصل می توانیم این کار را بکنیم تا بازی هایی انجام دهیم که در آنها اشتباه نکنیم و موقعیت هایمان را هم به گل تبدیل کنیم.

سرمربی تیم گل گهر ادامه داد، بازیکنان ما با بضاعت تیمی که دارند، با اندک موقعیت هایی که دراختیار آنها قرار می گیرد، متأسفانه به ساده ترین شکل ممکن آنها را از دست می دهند و این در شأن تیم لیگ فزونی نیست.

جلالی افزود، درمقابل تیم های هم سطح گل گهر ویابازیکنان باهوش دیگر، در بازی ها از یک کرنر گل در می آورند و می برند بازی به سود انها تمام می گردد.

وی ابرازامیدواری کرد، که با شرایطی که در ادامه مسابقات برای تیم گل گهر به وجود خواهد آمد، شرایط این تیم در نیم فصل دوم بهتر ازاین گردد.

تیم گل گهر سیرجان درچارچوب هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با شکست یک برصفر برابر میزبانش نساجی مازندران با 7 امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی این رقابتها باقی ماند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19354

به "کار گل گهر شبیه سریال تکراری است، جریمه بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار گل گهر شبیه سریال تکراری است، جریمه بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید