کاهش محبوبیت ترامپ زیر سایه کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محبوبیت رئیس جهمور آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا در این کشور کاهش یافته است.

کاهش محبوبیت ترامپ زیر سایه کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نظرسنجی اجرا شده توسط موسسه گالوپ نشان می دهد در بحبوحه شیوع بیماری کووید- 19، میزان محبوبیت دونالد ترامپ با کاهش 5 درصدی روبرو شده است.

طبق نتیجه این نظرسنجی که این هفته منتشر شد، 44 درصد آمریکایی ها بیان کردند عملکرد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور آمریکا تأیید می نمایند. این رقم در ماه فوریه 49 درصد بود، زمانی که سنا برای تبرئه او در فرایند استیضاح آماده می شد. محبوبیت 49 درصدی بالاترین میزان محبوبیت دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش محسوب می گردد.

نظرسنجی اخیر موسسه گالوپ طی روزهای دوم تا سیزدهم ماه مارس انجام شد که طی این دوران بحران کووید- 19 در آمریکا به صورت قابل توجهی تشدید شد و ترامپ در ارتباط با این موضوع سخنرانی و چند روز بعد شرایط اضطراری ملی در آمریکا بیان کرد.

موسسه گالوپ بیان کرد تعیین نیست این کاهش محبوبیت منعکس نماینده فرآیند پس از تبرئه است یا این که یک واکنش به ظهور تهدید ناشی از ویروس کرونا محسوب می گردد.

نظرسنجی اخیر شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز نشان می دهد 54 درصد آمریکایی ها شیوه مدیریت دونالد ترامپ و واکنش او به بحران ناشی از ویروس کرونا را تأیید نمی نمایند. این در حالی که است که فقط 43 درصد از شهفرایندان آمریکایی مدیریت رئیس جمهور خود را در ارتباط با ویروس کرونا تأیید می نمایند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25893

به "کاهش محبوبیت ترامپ زیر سایه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محبوبیت ترامپ زیر سایه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید