کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف، گلیج، طاهری و ناصر پور به ملاقات فینال راه یافتند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روز پنجشنبه 19 فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان در حال برگزاری است.

کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف، گلیج، طاهری و ناصر پور به ملاقات فینال راه یافتند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مسابقات امروز (شنبه) سه نماینده کشورمان به میدان رفتند که نتایج آن ها به توضیح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در ملاقات نخست با نتیجه 10 بر صفر خوتچویا از گرجستان را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل انگستروم از سوئد با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل زوتان اوتیموف از بلغارستان با نتیجه 10برصفر به پیروزی دست یافت و راهی ملاقات فینال شد. گلیج در ملاقات فینال به مصاف مامد ابراگیموف از قزاقستان می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می گردد، امین طاهری در گروه ب مقابل اسلام آدیزوف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به رجحان دست یافت وی در کشتی بعد و برای سرگروهی با نتیجه 15 بر 4 آلکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در ملاقات نیمه نهایی مقابل آنیل کلیچسالیان نفر دوم گروه الف از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به ملاقات فینال راه یافت. وی در ملاقات فینال به مصاف خوزه دیاز از ونزوئلا می رود.

کشتی فرنگی:

در وزن 60 کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل سیراشکی از بلغارستان با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل احمت اویار از ترکیه با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت و راهی ملاقات فینال شد. حریف وی در این ملاقات دیچر کاستاندا از کلمبیا است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55020

به "کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف، گلیج، طاهری و ناصر پور به ملاقات فینال راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف، گلیج، طاهری و ناصر پور به ملاقات فینال راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید